Gå til innhold

Mye go'biler til salgs nå for tiden...

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den 242'en som du sa var fin, han har jo montert bensinpumpe og filter i bagasjerommet??

Blir det ikke mye tyngre for pumpen å dra bensinen opp dit?

Jeg tar sikkert feil, men.. hehe..

Jeg vet ellers ikke om jeg ville kjøpt en 240tic med motor som har hull i bunnpannen.

Da ville jeg fått sjekket motoren først iallefall, i tilfelle han har kjørt den varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa aldri at bilen hadde god/dårlig motor..men jeg synes den var fin og gjennom ført...instrumentene var pent plasert....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være veldig billig den ambulansen??

15lapper??

Er jo genialt prosjekt emne. Evt så kan man jo bruke den som donor bil til bygging av s90?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ambulansen er jo genial camping bil for 2... sengeplassene er jo klare;) ikke dyrt da...15k for bil, 10k for motor...får sikkert litt igjen når du selger. de bilene er vel inne til servicer å slikt....må jo det..blir jo kjørt en del å hardt...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en tidligere ambulansemotor i min bil,den hadde gått 320000km ifølge tripptelleren..den gikk helt fint og brukte ikke olje.men da regreima røyk(pga havarert spennrulle) fikk jeg se noe som sjokkerte meg.da jeg skrudde opp motoren fikk jeg til min store forbauselse se at den så toooooootalt strøken ut innvendig.Den var helt ren og fin,så fin at man skulle tro den var totalt rengjort for bare et par dager siden og så påfyllt ny olje..mindre sjokkert ble jeg ikke da jeg sjekket sylindrene som hadde null slitekant og man kunne lett se honestripene..

enkelt og greit,ambulanser skal være pålitelige så de blir godt fulgt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ambulansen ja:D den hadde vært noe å komme rullende i:D:D:D:D

Ser for meg ambulansen med STOR turbo på stripa, MED HALVSKRAL PASIENT BAKI, det hadde vært kækse! jerkoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å tenk så mange "discolys" som følger med på ambulansen.....

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

*BLINK**BLINK*

:rolleyes:

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider