oddove Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg har problemer med fusking på min passat g60 syncro. det kommer når jeg har kjørt litt hardt (ikke VELDI) og da må jeg enten gire ned eller slippe litt på speeden før den kommer igjen. Virker nesten som den kveles! Har også lett for å ruse seg opp på tomgang. Noen som har forslag hva dette kan være eller hva jeg kan sjekke?? Har fått tips om både luftmengdemåleren og lambdasonden. Lambadasonden ser ut til å fungere men luftmengdemåleren finner jeg ikke ut hvor sitter engang....!! På forhånd takk for svar! Kjempebra forum dette Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Høres ut som luftmengdemåleren! Den sitter på røret fra IC til innsuget, ganske langt oppe på høyresiden... Mål med ohmmeter, skal være motstand i den, ellers er den død... koster 700 eller noe på møller... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 G60 har ikke luftmengde måler. Føleren du reffererer til er en temp føler samt et co potensiometer. Co potensiometeret skal ha ca 350 - 500 ohm. (målt på ytterste pinner) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 okei, trodde co-potensiometeret var en luftmengdemåler! Men da lærte jeg noe nytt i dag da;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg