ramtho Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hei, trenger hjelp til min PS2 konsoll. Den virker ikke lengre, det kommer ikke opp no bilde lengre. Rett før den ble slik hoppa bildet litt, men nå er det helt dødt! Noen som har vært borti dette før og klarer å fikse det? Prøvde å sende den til reperasjon hos elkjøp og de andre merkene. Men de tar den ikke mot siden jeg ikke lengre har kvitteringen på den (maange år siden jeg kjøpte den). Må ha den til å funke siden Gran Turismo 4 har kommet :D.. Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Ingen som har noen tips heller?? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Skru den opp og blås den ren for støv med trykkluft. Funker ofte på gamle tv'er og dataskjermer. Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Oki, skal teste d u. Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg