BeemerZ1 Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Ja, hva skal vi si... Det var i hvert fall sykt mye biler og folk! Kom bare fler og fler helt til polisen kom og sperret innkjørselen. Folk stakk da relativt fort. Neste mål var da Lagunen, men der ble det ikke like mange folk. Her er noen bilder: Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 ser jo ut til å ha vert endel folk der ja, ikke att eg fikk med meg att det var noe treff da... men eg var vekke og så---- klagde politi når dere brukte denne plassen og. når det var på ikea ble den stengt pga ikea plassen var hellig. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Var konge oppmøte ja! =) Ble bra dette... ;) Synd onkel blå stengte av veien inn i slutten der på hurtigrute terminalen, var jo mange biler! Noen som fikk med seg dette da? haha.. :fingers: (dem kjørte jo rundt lenge med det der på...litt utpå kvelden..var enda på da jeg tok turen hjemmover hehe.. ) Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakett_GSI Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Seff måtte jo purken komme å ødelegge angry men var jo hvertfall bra oppmøte Noen som vet hvorfor alle stakk når purken stengte innkjørselen? Eg hørte snakk om at biltilsynet skulle komme så eg stakk selv og..! :rolleyes: Visste ikke at de skulle fortsette på lagunen.. PS: Så purken var ute å lærekjørt :fingers: , bra påfunn hehe Siter "No turboshit, just real power" Trond E. tree_86_gsi@hotmail.com 87 Kadett GSI 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smiley Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Kjempe treff dette i var. Takker alle for dere møtte opp. Kommer bilder og film på http://www.sotragatebilklubb.tk og mulig innlegg i avisen... Siter Smiley Mazda RX-7 Turbo II Mazda B2600 http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Spør du meg så var det helt greit at purken kom og overvar seansen. Det sørget i alle fall for at ikke "tullingene" ødela for resten. Det var jo et par skamsenka amcar pickups som ble avskiltet også. Det er sikkert jæla surt. Alt i alt et kjempetreff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Takk for oppmøte alle sammen! Flott treff, mange folk, og de aller fleste beholdt roen, og det var ikke mye tull ute og gikk (kanskje fordi onkel var så kjapt på plass :rolleyes: ) Men du BeemerZ1! Hva med å få sladdet skiltene på de bildene du legger ut? Sikkert ikke alle som setter pris på å ha bilen på internett med fullt skiltnr.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Takk for oppmøte alle sammen! Flott treff, mange folk, og de aller fleste beholdt roen, og det var ikke mye tull ute og gikk (kanskje fordi onkel var så kjapt på plass :rolleyes: ) Men du BeemerZ1! Hva med å få sladdet skiltene på de bildene du legger ut? Sikkert ikke alle som setter pris på å ha bilen på internett med fullt skiltnr.... Var bare det at jeg ikke gadd å gjøre det... Selv mener jeg at det ikke betyr så mye, men om det er noe du eller noen andre vil jeg skal fjerne så er det helt greit ;) Det er ingen andre som sladder bildene de legger ut heller. Så du hadde sneket deg med på et par av bildene på Sotragatebilklubb, men bare fra siden. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla v6calibra Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Mine bilder fra street meet; http://photobucket.com/albums/y92/camillacalibra/Street%20meet/? Her er min bil i allefall... resten ser dere på linken ovenfor Siter Showcase for bilen min: http://calibra.no/showcase.aspx?id=192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Var bare det at jeg ikke gadd å gjøre det...Selv mener jeg at det ikke betyr så mye, men om det er noe du eller noen andre vil jeg skal fjerne så er det helt greit ;) Det er ingen andre som sladder bildene de legger ut heller. Så du hadde sneket deg med på et par av bildene på Sotragatebilklubb, men bare fra siden. Jeg for min egen del er enig med deg, men jeg har fått det inn i rutinene at jeg sladder skiltene på bildene jeg legger ut... grunnen til at jeg sa ifra til deg er at jeg ikke vet hvordan han kompisen min, som står ved siden av meg, forholder seg til dette.... kan godt være han gir blanke han og :) Legger iallefall ut noen bilder eg og: Bare for å ha dokumentert at eg var der: (fra venstre: meg, en kamerat sin Z3, BeemerZ1) Tok ikke lange tiden før onkel dukket opp... Her har vi altså hr. operativ uteleder sin flotte entre: Lurer på om han er veldig fornøyd med dingsebomsen som er montert i denne frontruten, hehe... skal ikke si hva mer han hadde fastmontert i dashen :) Var flere pene bimmere der: Slik går det når onkel stenger av innkjørselen til plassen, og ryktet går om at Biltilsynet er på vei... kom de noensinne fram? Tok ikke mange minuttene før plassen var rimelig tom... Turen gikk videre til Lagunen... Og til slutt et lite bilde for de som er interessert i bilstereo... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Bra oppmøte... Virket ikke som onkel var like fornøyd, men syns nå ting gikk ganske rolig for seg. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 En av politifolka som dukket opp på Nøstet har en datter jeg kjenner. Og hun sier at "pappa fortalte om ville Fast & Furious tilstander" :d lol Virkelig? Er det noen som med hånden på hjertet kan si at de kjenner igjen beskrivelsen? hehe.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakett_GSI Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Kjenner ikke igjenn den beskrivelsen nei, hehe hadde det bare vert så vel :roll: Siter "No turboshit, just real power" Trond E. tree_86_gsi@hotmail.com 87 Kadett GSI 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 En av politifolka som dukket opp på Nøstet har en datter jeg kjenner. Og hun sier at "pappa fortalte om ville Fast & Furious tilstander" :d lol Virkelig? Er det noen som med hånden på hjertet kan si at de kjenner igjen beskrivelsen? hehe.... hehe, de fryktet vel at vi skulle begynne å hoppe over sånne broer som åpner seg. Kanskje ikke helt F&F, men bra oppmøte var det :D Virket hverfall som politiet fikk litt panikk når vi ble så mange. Det var vel 3 politibiler der? De kom veldig fort egentlig. Var en dame som virket veldig forvirret som kom småløpende bort til meg og spurte hva som skjedde, jeg sa det var bilstevne, hun sa ja og løp videre bort til politiet som sto å snakka med en som hadde en blodsenka pickup. Synd å høre at den ble avskiltet... Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Forstår ikke hva purken er så redd for... Det var jo ingen tendenser til ville tilstander en gang på sønda... Synes at det er greit nok at de kommer og ser til at det ikke er bråk... Mange biler og folk på en parkerings plass "e fali det" Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg