Gå til innhold

Street Meet 27/3-05 Bergen

Ranger emnet

Smiley

Anbefalte innlegg

Ja, hva skal vi si...

Det var i hvert fall sykt mye biler og folk!

Kom bare fler og fler helt til polisen kom og sperret innkjørselen.

Folk stakk da relativt fort.

Neste mål var da Lagunen, men der ble det ikke like mange folk.

Her er noen bilder:

IMG_9843.JPG

IMG_9845.JPG

IMG_9847.JPG

IMG_9848.JPG

IMG_9849.JPG

IMG_9851.JPG

IMG_9862.JPG

IMG_9864.JPG

IMG_9869.JPG

IMG_9872.JPG

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser jo ut til å ha vert endel folk der ja, ikke att eg fikk med meg att det var noe treff da... men eg var vekke og så----

klagde politi når dere brukte denne plassen og. når det var på ikea ble den stengt pga ikea plassen var hellig.

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var konge oppmøte ja! =) Ble bra dette... ;)

Synd onkel blå stengte av veien inn i slutten der på hurtigrute terminalen, var jo mange biler!

Noen som fikk med seg dette da? haha.. :fingers: (dem kjørte jo rundt lenge med det der på...litt utpå kvelden..var enda på da jeg tok turen hjemmover hehe.. )

politi_ovekjore.jpg

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff måtte jo purken komme å ødelegge angry men var jo hvertfall bra oppmøte

Noen som vet hvorfor alle stakk når purken stengte innkjørselen?

Eg hørte snakk om at biltilsynet skulle komme så eg stakk selv og..! :rolleyes:

Visste ikke at de skulle fortsette på lagunen..

PS: Så purken var ute å lærekjørt :fingers: , bra påfunn hehe

"No turboshit, just real power"

Trond E.

tree_86_gsi@hotmail.com

87 Kadett GSI 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmøte alle sammen! Flott treff, mange folk, og de aller fleste beholdt roen, og det var ikke mye tull ute og gikk (kanskje fordi onkel var så kjapt på plass :rolleyes: )

Men du BeemerZ1! Hva med å få sladdet skiltene på de bildene du legger ut? Sikkert ikke alle som setter pris på å ha bilen på internett med fullt skiltnr....

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmøte alle sammen! Flott treff, mange folk, og de aller fleste beholdt roen, og det var ikke mye tull ute og gikk (kanskje fordi onkel var så kjapt på plass :rolleyes: )

Men du BeemerZ1! Hva med å få sladdet skiltene på de bildene du legger ut? Sikkert ikke alle som setter pris på å ha bilen på internett med fullt skiltnr....

Var bare det at jeg ikke gadd å gjøre det...

Selv mener jeg at det ikke betyr så mye, men om det er noe du eller noen andre vil jeg skal fjerne så er det helt greit ;)

Det er ingen andre som sladder bildene de legger ut heller.

Så du hadde sneket deg med på et par av bildene på Sotragatebilklubb, men bare fra siden.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare det at jeg ikke gadd å gjøre det...

Selv mener jeg at det ikke betyr så mye, men om det er noe du eller noen andre vil jeg skal fjerne så er det helt greit ;)

Det er ingen andre som sladder bildene de legger ut heller.

Så du hadde sneket deg med på et par av bildene på Sotragatebilklubb, men bare fra siden.

Jeg for min egen del er enig med deg, men jeg har fått det inn i rutinene at jeg sladder skiltene på bildene jeg legger ut... grunnen til at jeg sa ifra til deg er at jeg ikke vet hvordan han kompisen min, som står ved siden av meg, forholder seg til dette.... kan godt være han gir blanke han og :)

Legger iallefall ut noen bilder eg og:

Bare for å ha dokumentert at eg var der: (fra venstre: meg, en kamerat sin Z3, BeemerZ1)

street3.jpg

street4.jpg

Tok ikke lange tiden før onkel dukket opp... Her har vi altså hr. operativ uteleder sin flotte entre:

street.jpg

Lurer på om han er veldig fornøyd med dingsebomsen som er montert i denne frontruten, hehe... skal ikke si hva mer han hadde fastmontert i dashen :)

street2.jpg

Var flere pene bimmere der:

street5.jpg

street6.jpg

Slik går det når onkel stenger av innkjørselen til plassen, og ryktet går om at Biltilsynet er på vei... kom de noensinne fram? Tok ikke mange minuttene før plassen var rimelig tom... Turen gikk videre til Lagunen...

street8.jpg

Og til slutt et lite bilde for de som er interessert i bilstereo...

street7.jpg

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av politifolka som dukket opp på Nøstet har en datter jeg kjenner. Og hun sier at "pappa fortalte om ville Fast & Furious tilstander" :d lol Virkelig? Er det noen som med hånden på hjertet kan si at de kjenner igjen beskrivelsen? hehe....

hehe, de fryktet vel at vi skulle begynne å hoppe over sånne broer som åpner seg. Kanskje ikke helt F&F, men bra oppmøte var det :D

Virket hverfall som politiet fikk litt panikk når vi ble så mange. Det var vel 3 politibiler der? De kom veldig fort egentlig. Var en dame som virket veldig forvirret som kom småløpende bort til meg og spurte hva som skjedde, jeg sa det var bilstevne, hun sa ja og løp videre bort til politiet som sto å snakka med en som hadde en blodsenka pickup. Synd å høre at den ble avskiltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva purken er så redd for... Det var jo ingen tendenser til ville tilstander en gang på sønda... Synes at det er greit nok at de kommer og ser til at det ikke er bråk...

Mange biler og folk på en parkerings plass "e fali det"

Lenke til kommentar
Del på andre sider