Gå til innhold

Hvorfor er begravelse så dyrt?

Ranger emnet

bmwjente

Anbefalte innlegg

Skalvise, grovt overslag

Kiste : det er ikke billig, sikkert mellom 5-15000

Gravplass: aner ikke, men ikke billig

Stein: kan umulig være billig

Blomster : fort 2-3000 det å.

å med de nesten kanskje sikre tallene + 2xikke billig så vil jeg tro du fort kommer opp i 40.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt sykt som det koster. husker i fjor når faren min brått parkerte tøflene. når vi satt hos begravelsesagenten og hørte prisene på de forskjellige tingene, så satt jeg og tenkte "fy f***... hadde fatter hørt disse prisene, så hadde han rotert (unnskyld ordspillet) i grava..."

er helt sykt at folk kan sko seg så til de grader på at folk må gravlegge sine kjære. sykt... og det er ikke fare for at de går tom for kunder heller liksom...

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan tenke selv...

kiste.. mye håndarbeid = dyrt

stein.. mye håndarbeid = dyrt

(som om dere ville snekkert og banka steiner og kister gratis?)

folka som gjør klar og frakter rundt dauingen skal jo noe å leve av.

plass koster vel litt..

også koster sermonien osv osv osv..

har ikke peiling, men jeg gjetter

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke noe som heter "gravferdsstønad" eller noe liknende? Syntes det var en sak oppe i media for et års tid siden når det var snakk om å gjøre forandringer med ovennevnte. Ellers har vi i vår familie vært så heldige (?) at personer som har gått bort har gjort det av unaturlige årsaker, slik at livsforsikringen har dekket gravferden og vél så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke noe som heter "gravferdsstønad" eller noe liknende? Syntes det var en sak oppe i media for et års tid siden når det var snakk om å gjøre forandringer med ovennevnte. Ellers har vi i vår familie vært så heldige (?) at personer som har gått bort har gjort det av unaturlige årsaker, slik at livsforsikringen har dekket gravferden og vél så det.

Sånn som det er nå så får alle stønad ved begravelse..

bråket i media kom når det var forslag om å behovs prøve denne

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår