ragua Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Kjøpt hos BilXtra ja.. Tror prisen var på rundt 120,- for en boks. Men du må nok ha på 3-4 lag før det blir bra... Grunning er også greit. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ok, hvor lenge venter du mellom lagene? hva egner seg best som grunning? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Du venter til det er tørt såklart.. :) Bare spør på BilXtra... Forklar hva du skal ha lakkert så finner dem sikkert noe til deg... ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Du har vel rett! Får vel høre av meg der da det åpner etter påske.. Tror du det blir fett med rødt motor-rom på rød bil? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Glassblåsing er en fin metode å bruke før lakkering av aluminium, fjerner oksidasjon og dritt i kriker og kroker og gir en fin overflate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Det var et slikt ventildeksel og motor vi alle skulle hatt: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Glassblåsing er en fin metode å bruke før lakkering av aluminium, fjerner oksidasjon og dritt i kriker og kroker og gir en fin overflate. Glassblåse, er det som i likhet med sandblåse, går jo å gjøre det å vell. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 pulverlakkering er jo mye brukt da, tåler jo en del varme .. Motordeler blir glassblåst... mye brukt på større maskineri.. Sandblåsing er vel ikke å anbefalle. før glassblåsing.. etter .. ikke samme delene , men u got the picture Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Ble fint resultat det der ja. Er det små glass partikler som blir blåst på? Kan vel ikke være store forskjellen? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Eller........? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Kjøpte lakk boks hos Frama I Sarpsborg. Vasket med rødsprit og spraya på 4 lag. Funker fint. Dette var samme lakken som sitter på bilen.. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Så ut som et fint resultat det der. Ser ut som tennplugg ledingene var litt lange da og den andre som går til innsugsmanifoilen. Ikke pent når det ligger over topplokket sånn, hvertfall ikke da du har lakka så fint :) Tennplugg ledingene kan du jo legge ned bak innsugsmanifoilen så blir nok penere:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Så det er noen som mener at vanlig karosserilakk holder og andre sverger til varmebestandig lakk.. Hmm.. What too chose? sombrero Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Så det er noen som mener at vanlig karosserilakk holder og andre sverger til varmebestandig lakk.. Hmm.. What too chose? sombrero Det var billakkerer som sprøytet på vanlig billakk på mitt og sa det var godt nok. Nevnte at turboen satt i nærheten, men det skulle fortsatt holde. Mitt ble syregrunnet, men vet ikke om det har noe å si i forhold til varmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Topplokket blir varmt, men ikke så varmt som 800grader så det og kjøpe dyr lakk som tåler 800 er jo litt bortkasta ville jeg tro.. Men lurer på hvor varmt det kan bli en varm sommer dag å man kjører litt hardt. Tror det er best med syregrunning, men holder nok med rødsprit osv. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.