Gå til innhold

Svensk heftig E30!

Ranger emnet

Espen|3k

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg mener i hvert fall en som er ferdig og har vært det et par år. Tenker jeg og Geir tenker på den samme, er en svart racing rigga e30 coupe med 325 turbo, tror det er en slags lastebil turbo, tror turbonavnet begynte på hx eller no, husker ikke. Den har 600 hk og er bygd av VM performance. Er en svenske sin, går MEGET bra... Tror filmen fortsatt ligger ute, ligger langt tilbake på media forumet et sted... Prøvde å søke nå, men fant den ikke... Jeg har den på dataen jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener i hvert fall en som er ferdig og har vært det et par år. Tenker jeg og Geir tenker på den samme, er en svart racing rigga e30 coupe med 325 turbo, tror det er en slags lastebil turbo, tror turbonavnet begynte på hx eller no, husker ikke. Den har 600 hk og er bygd av VM performance. Er en svenske sin, går MEGET bra... Tror filmen fortsatt ligger ute, ligger langt tilbake på media forumet et sted... Prøvde å søke nå, men fant den ikke... Jeg har den på dataen jeg da :)

Tror da robin bygde motoren sin selv? VM mappet den såvidt jeg har sett på div film..

Han bremset vel 602hk, og jeg mener han hadde hx50 eller hx55 lastebil turbo.. Han driver visst å bygger ny motor nå, da den gamle var annonsert på autopower i høst..

Motoren som sto i Ticco sin bil, raste vel like etter filmen ble lagd.. Den hadde tross alt orginale råder, og 318 is stempel.. 500hk.. 3 ganger org effekt på orginale bmw deler :D Holdte jo en hel sesong :)

Er en film med no halv gale svensker her og, deriblant en E30 med veldig lik motor som den i topic har: Link til film

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.yousendit.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola eller andre som har flere råe e30 filmer? Eller linker? Blir hekta jeg :D Faen så rått :D Sikkert sant det du sier Geir A, klistremerket er sikkert noe alle som enten har fått bygd motor eller dynotesta motor av vm performance får...

Hvordan vet du at han bygger ny motor Ola? Er han bruker på autopower? Eller har han noen side eller er det noen side som har skrevet om bilen? :P Er nysgjerrig hehe, faen for noen biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola eller andre som har flere råe e30 filmer? Eller linker? Blir hekta jeg :D Faen så rått :D Sikkert sant det du sier Geir A, klistremerket er sikkert noe alle som enten har fått bygd motor eller dynotesta motor av vm performance får...

Hvordan vet du at han bygger ny motor Ola? Er han bruker på autopower? Eller har han noen side eller er det noen side som har skrevet om bilen? :P Er nysgjerrig hehe, faen for noen biler...

Søk litt på forumet på http://www.pure-pf.com der mener jeg det skal være en del info..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ppf er med å hjelper han med den nye.. Den gamle var iallefall til salgs på autopower..

Jeg har desverre ikke flere linker.. mistet flere Gig med slike filmer da pc`n min havarerte nå nylig :(

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider