Havdal Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 De er nok ikke solgt enda nei... Det lureste ville vært å sendt dem med Linjegods eller lignende transportfirma.. hei jeg håper de ikke er solkt ennå!! jeg er veldig interessert!! i tilfelle skjøp, jan du sende de i post? MVH Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresh Ibiza Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 De er nok ikke solgt enda nei...Det lureste ville vært å sendt dem med Linjegods eller lignende transportfirma.. hvor mye tror du det koster å sende felgene? hvor bor du? jeg bor i bærum\Sandvika. Siter I live in IBIZA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Står jo at han bor i Kristiansund... Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 hvor mye tror du det koster å sende felgene? hvor bor du? jeg bor i bærum\Sandvika. Aner ikke..finnes sikkert et billigt alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 hei jeg håper de ikke er solkt ennå!! jeg er veldig interessert!! i tilfelle skjøp, jan du sende de i post? MVH Fredrik Fredrik da...vet du har lese og skrivevansker, men du klarer vel å skrive "KAN" med K og ikke med J..hehe... mvh Madsbuddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 For det var saklig... Er du ikke interessert, ikke post i denne tråden... Er interessert i felga hvis dem ikke er solgt over helga.. Må se ann penga.. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresh Ibiza Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 For det var saklig... Er du ikke interessert' date=' ikke post i denne tråden... Er interessert i felga hvis dem ikke er solgt over helga.. Må se ann penga.. :)[/quote'] Er du gretten eller. jeg er interessert. angry Siter I live in IBIZA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 hvor stor er senterkoppen? eventuelt hvilken bil har de stått på, det er vesentlig i å med at det er mulig jeg trenger spacere! mulig jeg er inntresert. Mvh Manuell Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 hvor stor er senterkoppen? eventuelt hvilken bil har de stått på, det er vesentlig i å med at det er mulig jeg trenger spacere! mulig jeg er inntresert. Mvh Manuell Vel, sett innenfra er diameteren 75mm, og etter ca 12 mm inn blir det en overgang til 60...De har stått på en Vw Polo 2 85 mod.. Innpresset er 38 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Er du gretten eller. jeg er interessert. angry Innbilsk eller? Den var til Polo "Extreme"... Erre mulig.. sombrero :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Vel, sett innenfra er diameteren 75mm, og etter ca 12 mm inn blir det en overgang til 60...De har stått på en Vw Polo 2 85 mod..Innpresset er 38 ok. jeg tror det skal gå. Har du funnet ut hvor mye eventuell frakt kommer til koste hvis de sendes til oslo området? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg er interessert, men synes 3500,- er i høyeste laget for 15" Billigste måte å sende på er utvilsomt Norgespakke. 350,- el.no for alle 4 til hele Norge. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 jøss tror vi for solgt de fortere om vi kapper de i to å lager hageslangeoppheng av de............................. :D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Innbilsk eller? Den var til Polo "Extreme"... Erre mulig.. sombrero :) unnskylder så mye..var ikke meningen å bruke plass til slikt tull i en seriøs salgstråd, men gjort er gjort..var jo egentlig bare ment som en spøk til fredrik!! Må jo gå ann å spøke litt også da..ikke ta alt så seriøst Mr2-Nyter'n(hatt en dårlig dag?, isåfall ønsker jeg deg en riktig god kveld videre) :D ! Og jeg har faktisk sendt mail om de felgene jeg også, så jeg er ikke Uinteressert.. Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresh Ibiza Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 jeg gir 3000,- for felgene. + frakt, som ble sakt at norgespakke(350,-) var lurt. :cool: Siter I live in IBIZA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg