Gromit Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 vet. faen. bilen høres ut som et godstog med gåent lager. Min ble god som gull etter bytte. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 når var ikke lageret defekt slik at det ulte, men det rista bra... Du kan jo tenkte deg, defekt endeledd og defekt lager... Følte at hele understelle var løst når jeg kjørte :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 @Wabby Vet du om det går ann å bytte bakrunslys på JVC KD-AVX1 spilleren din fra Blå til rød? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 jeg leste om en på AVforumet som hadde planer om å bytte ut lysdiodene til røde. Men har ikke kikket der inne på lenge. er et egent AVx1 tråd der inne. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 @wabby Lette lenge på AVforumet, men fant ingenting på den og heller ikke generelt på bilstereo. Er det samme Forumet som æ var på som du mener? http://www.avforumet.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 beklager sen tilbakemelding, men her er linken: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=208514 Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 uff... Må nesten vekke litt liv i tråden min igjen. Vinteren har vært rolig og har nesten bare vært krisearbeid på bilen. Blandt annet så røyk et hjulager på vei til Hamar i påsken så jeg ble stuck noen timer ved Jessheim. Takk til Jessheim Auto og Viking for assistanse. Ellers så har jeg fått på sommerdekkene igjen, og om ca 14 dager kan de se ut til at jeg får på GT listene og lakka fangeren sort til å begynne med. Det er en start i allefall =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Fint at det er bare bra med bilen da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har du de gamle hovedlyktene dine, de dobble Hella lyktene? En kompis kunne tenkt seg å kjøpe de nemlig;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 skjer det ikke noe med bilen din lenger eller? har jo ikke fått sett bilder av den med lakket fanger osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Mye likt, men men... de ble tatt med mobilen i helga etter jeg fikk vaska bilen. Det som har skjedd i det siste er heller lite. Jeg har byttet ut speila, slik at de er sorte og fungerer. De gamle var rosa og motoren i dem var defekte. Også som dere ser så er fangeren lakkert :). Neste som skal skje er at listene jeg kjøpte av AndyB skal på. Men de skal modifiseres litt slik at bare øvre delen av hjulbuen blir dekket og at de følger de listene som er der fra før. Har alt startet og der ser bra ut. Årsaken til at jeg ikke vil ta på alt er at det er rustsamlere i utgangspunktet :) I tillegg vil jeg bytte bakluka da den er nedrustet :( Eneste stedet på bilen der det er rust faktisk. Edit: glemte å svare på innlegget ;) Lykten er solgt for over et halvt år siden. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 wow, dette har jo blitt en tøff passat! :) Skal ha de lyktene og en variant av "badd-looK" grill til våren.. glær mæ ;) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Nå ser det bra ut Bjørn! Gamle fangern min blei fin igjen den..! Selv vurderer jeg og selge gamle børsa. Ute etter litt grønnere gress ;) Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Takker :) jeg må klare meg noen år til med min jeg. Er student nå :) Også har jeg blitt meget glad i stasjonsvogn. Og det neste jeg har lyst på nå, koster så mye at jeg må satse litt hardt på lotto fremover :p Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Utrolig flott og rå bil du har fått deg, ikke for mye og ikke for lite! :) Har nesten lik bil, bare litt mindre motor og eldre model. Håper det er greit om jeg henter insperasjon fra deg? Lykke til videre med bilen ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg