Gå til innhold

PasseLat på veien :D - Takk for meg!!

Ranger emnet

wabby

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

uff... Må nesten vekke litt liv i tråden min igjen.

Vinteren har vært rolig og har nesten bare vært krisearbeid på bilen. Blandt annet så røyk et hjulager på vei til Hamar i påsken så jeg ble stuck noen timer ved Jessheim.

Takk til Jessheim Auto og Viking for assistanse.

Ellers så har jeg fått på sommerdekkene igjen, og om ca 14 dager kan de se ut til at jeg får på GT listene og lakka fangeren sort til å begynne med.

Det er en start i allefall =)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 months later...

DSC00001.JPG

DSC00003.JPG

DSC00005.JPG

DSC00058.JPG

DSC00059.JPG

DSC00060.JPG

DSC00004.JPG

Mye likt, men men... de ble tatt med mobilen i helga etter jeg fikk vaska bilen.

Det som har skjedd i det siste er heller lite. Jeg har byttet ut speila, slik at de er sorte og fungerer. De gamle var rosa og motoren i dem var defekte. Også som dere ser så er fangeren lakkert :).

Neste som skal skje er at listene jeg kjøpte av AndyB skal på. Men de skal modifiseres litt slik at bare øvre delen av hjulbuen blir dekket og at de følger de listene som er der fra før. Har alt startet og der ser bra ut. Årsaken til at jeg ikke vil ta på alt er at det er rustsamlere i utgangspunktet :)

I tillegg vil jeg bytte bakluka da den er nedrustet :( Eneste stedet på bilen der det er rust faktisk.

Edit: glemte å svare på innlegget ;) Lykten er solgt for over et halvt år siden.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider