wabby Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ikke noe problem ;) Bare å PM om du lurer på noe og. Til og med muttern liker bilen min og farter rundt i den noenganger. Men må si at jeg er redd for felgene da :P hehe Eneste du må slite litt med er om du har tenkt å ha samme type leppe/fanger fra Zender, den fikk jeg brukt og er trolig utgått :) Hiv ut en tråd om bilen din du og ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Det skal jeg gjøre! Men tror jeg beholder det orginale "bodykitet" så er på den for nå... Får se hvor mye penger som strekker til :) Først skal litt deler skiftes, bilen pusses litt, sparkles osv :) Tror jeg også trenger ny bakluke... Så en som var hos Viking (så kondemert ut) men bakluka var hel, inkl. svarte baklykter! :D Men jeg skal legge ut tråd så fort jeg begynner for fullt på prosjekte :) Vi snakkes nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ja... da skal det snart begynne skje litt ting her igjen. Siste jeg har gjort nå er å sette på litt av GT listene over hjulbuene med en liten egen vri, og må si meg meget fornøyd med det. Til fredag skal jeg levere vinterfelgene mine til pulverlakkering (de dere ALLE likte bedre enn sommerfelgene mine *cry*). Har valgt å kvitte meg med den blanke crom/sølv standardfargen og gå for en mørk grå racingfarge. Trur det vil bli meget fint og få frem bremseskivene enda mer. Skal levere felgene, velge farge fra fargekart og hente dem en uke senere eller noe... Pris: 500,- pr felg inkl lakk og all jobb. Samtidig så blir det vel en tur innom handelsstevne i Skien ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Da har jeg fått levert felgene til lakkering, ble litt imponert når jeg fikk vite hvordan de gjorde det. Gleder meg til resultatene, da kommer bilder og =) Var der oppe og valge farge til felgene, dette skal så bli gjort. - Først brennes felgene i en ovn for å få av all lakk - Deretter reparerer de alle sår på felgene. - Så blir de pulverlakkert på en eller annen elektrostatisk måte som jeg ikke har skjønt helt - Så blir dem puttet inn en ovn igjen for herding - Finishen blir med klarlakk. Denne typen lakkering er mye sterkere og man vil unngå riper i lang tid fremover :) De avventer med å starte på jobben til de får inn flere felger da det er relativt kostbart å starte opp denne ovna. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 tøff bil du har. men jeg lurte på hvor jeg kan få tak i den fronten du har? Har kjøpt meg en billig passat selv som jeg driv å pusser opp. men trenger en front nå syntes jeg;) har vurdert RS fanger men syntes den du har også var litt tøff:) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Takk takk, Den fikk jeg billig av kurtagett her på forumet. Den er av typen Zender og det er desverre det eneste vi vet om det. Har prøvd å finne noe om den på nettet, men ser dårlig ut. Så det kan se ut som du må gå for en RS evt da. Fordelen med denne er at den er av plast og fleksibel ;) sprekker ikke så lett. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Okei, spørs det da. vet itte om noen som skl selge rs front? Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ikke i farta nei, men sjekk salgsområdet her på forumet og på VWaudi klubben ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Takk takk, Den fikk jeg billig av kurtagett her på forumet. Den er av typen Zender og det er desverre det eneste vi vet om det. Har prøvd å finne noe om den på nettet, men ser dårlig ut. Så det kan se ut som du må gå for en RS evt da. Fordelen med denne er at den er av plast og fleksibel ;) sprekker ikke så lett. Kurtemann, takk... hehe Da var Passaten min solgt. Virker som han er fornøyd, har ringt ett par ganger med noen spørsmål bare. Nå skal jeg se på en Volvo tenker jeg. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 må sei det e imponeranes det du har gjort te nå. Såg at tidligere eier av passaten min har lagt inn et innlegg og to te deg. Hossen. Har og lyst te å få litt råere front på min. Har fått tak i grill som må fikses litt på men e og på utkikk etter hvite blinkerser. har jo fått tak i hima sota lukter men liker bedre hvite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Til hvilken bil da? Sjekk http://www.autospar.no 91 Vw Passat STV 1.8 (Med plass til anlegg og barnevogn ja) - Jeg skal faktisk nå lage en tråde der jeg selger subbene mine da jeg vil ha mer :) Og da er det fortsatt plass til mye rart i bilen. hehe. følg med følg med :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 e nok te passaten min ja... e derfor eg ska kvitta meg med både rabbiten min og poloen... Blir litt for møkje å henge fingrene i når gubben holder på med vanen og eg med passaten (og baby fra februar) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Halla Bjørn! Fått på braketten enda? Nå har jeg bytta bil jeg :D Skikkelig råne BMW Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 haha, Mujaffas BMW ;) Branketten er montert ja, og til helga skal jeg bytte anlegg. kjøpte inn 10 Meter 50kvadrat kabel, nye subber med kasse og en forsterker som kan blåse alt til helvete om den vil. Peak strøm som kan overskride 900Amp! :o Så dette kan bli gøy. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 hehe!! sleng gjerne inn bilder av ny montasjen da bjørn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg