wabby Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 skal se om jeg får tatt noen bilder i morgen, jobber 12 timer om dagen så er litt stress. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 fine den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 fine den :) Da har vi litt bilder her, desverre tatt med mobilen, men bedre enn ingenting :) Slik ser det ifra forsete og bakover. Laget hatthylle i stasjonsvogna der jeg har komponentsett på hver side av forsterkeren. Her bak setet ser dere kablene, Det går 2 feite 50kvadratcm kabler helt frem til forsterkeren. Den lille forsterkeren som er gjemt bak der til for å drive komponentsettet. Litt rotete, men usynelig ;) Slik er det bak, 2x kicker 12" subber. i en ferdigkasse som jeg har kledd inn rundt. Til høyre ser dere en 3F kondensator fra SPL. Plagen er skrådd da det er en 8" bassrefleks som stikker ut på siden av kassa. Har hatt en måling på strømmen da jeg spilte litt høyt og passerte 140A ! Dette var også før kondensatoren så hadde jeg målt etter ville jeg kommet enda høyere. Festlig ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 wow :eek: :scared så faen med enda mer brutal montert i bilen,den forsterkeren :) fikk du grei pris på subber,kabler osv? + bilradioen du handla på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 yupp, prisen ble skremmende billig. Så det er godt å kjenne folk. :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 keko eller chris?? ;) knall da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 var der i 2 runder, keko når jeg skulle hente litt smått... Chris, er det han lille lyshåra? Så ja, Chris =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 handla medg nettopp ny forsterker og en 12" 1000watt sub.. men fikk et problem.. det skrangler jo slik bakider.. skiltet bakpå bilen står å vibrerer og skrangler plasten rundt også.. har sedan jeg da, men hvordan er det hos deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 chris er daglig leder.. mulig han er sykemeldt :) tenker det var eivind du handlet av(liten og blond ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Blir bra nå Bjørn :) Hva slags forsterker er det du har fått deg nå da? Og hva heter subbene? Får si fra neste gang du er i Grenland da.. Fredrik Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Subbene er av type kicker, modell husker jeg ikke. Var ferdigkasse. Forsterkeren er av type Blaupunkt og leverer 4200W i 2ohm og kan ha peaks over 900A. http://www.blaupunkt.com/no/7607792072_main.asp thagoo.... Ja det skrangler litt... Problemet med min bil derimot er at taket er så langt og skaper en helvetes resonans. Det er som å riste en stor blekkplate. Desverre ikke noe jeg får gjort med. Men faen å det rister. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 godt du er fornøyd med kraftverket :) original batteri osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 yupp, batteriet er orginalt. Men dersom jeg ser at jeg trenger mere saft i kabelen så blir det vel et batteri bak også med laderele. Men får se hvordan dette går til nå. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madbutcher Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Noe nytt her eller.. Jeg har vel ikke noe klot å tilføye.. sitter egentlig bare å tyvleser på forumet her jeg:) Siter 1991 mod Jeep xj 4,0l HO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hepp! Her har det ikke skjedd stort i det siste. Skal prøve å oppsummere litt. - Bensinpumpa røyk 2 ganger på under 24 timer, noe som fikk meg relativt bra forbanna... Først kl 0500 på natta i et sted som heter trondalen. så 1600 senere samma dagen.. IGJEN i trondalen. Første pumpa var sliten og tok kvelden, den andre var fra 1.8 maskin og leverte ikke nok, i tillegg så hadde han jeg fikk den av hatt den liggende ute av tanken lenge så jeg mistenker at membranen var tørket ut... Anyway, nå har jeg fått kjøpt meg et kompressorsett :) Regner med å ha det i hus iløpet av en ukes tid. Så fort jeg får en del dager fri fra jobb så skal jeg starte på dette. Gleder meg sykt :) Legger med noen bilder, og noen linker til youtube der folk har brukt samme kompressoren. Her er noen fra lillebror kompressoren: - Test på benk - Volvo B 20 Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg