Gå til innhold

PasseLat på veien :D - Takk for meg!!

Ranger emnet

wabby

Anbefalte innlegg

Nop, da hadde jeg skrevet det. Men mener å huske at det er Hella som er produsenten og BMW har også bruke dem på noen av e30 modellene om jeg ikke husker feil. Hør med VAG, de sikkert full kontroll. Men mener å huske at de var svindyre orginale, så in.pro sine er faktisk billigere.

har du dine gamle enda.. hvist d skal du selge ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heeey:Devil:

nå har jeg lest meg gjennom ALLE 15 sidene på forumet her:oohh

må vel begynne med at drt er blitt en snais bil da wabby!!

nå er det noe jeg lurer på, må du skifte mye annet når du skal ha på den kompressoren??

jeg fikk styggelig lys på en slik jeg å nåkiddie

*why drink and drive, when u can drift and slide!?*

-00mod e46 "blacline"

http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke alt for mye jobb å bygge om. Men jeg har slitt med to ting i det siste....

- Tid

- En som kan sveise

Trenger en til å sveise en bramkett, men vurderer å bare la noen andre gjøre det for meg på et mekanisk verksted.

Utenom det så har jeg jobbet en del med å flytte dynamoen, men enten er reimer forlange eller for korte. Har fått tak i noen nå på 98cm, så får håpe de passer.

Ellers så jar heg laget mer plass med å fjerne unødig stål bak radiatoren (til venstre for vifta) og en del unødig plast forran radiatoren. Må si at det var MYE plass framme, så en intercooler blir LETT! :) Gleder meg der...

PS: Kjenner du Ida Karoline oppe strøket der? :)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah.. snais:titties:

men ingen bytte av stempler og div inni motoren?

kan skjønne at du har josset litt med dynamoen jah,

greit det er stor plass frammi der men det er jo ik alle plassene som egner seg for å ha den stående:) hehe

det er rimeli go plass til en cooler jah, og det er jo ett MUST!!!hehe

Har forøvrig bestilt meg samme senking som deg nå...

40/40 og 15mm senkeskåler.

håper det kommer tidlig i denne uka:)

nei, jeg har netopp flyttet hit egentlig, såe jeg kjenner ikke så mange!

-00mod e46 "blacline"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp!

Det blir nok ingen utskifting av stempler. Den er god nok for det jeg har tenkt å dra ut av dem. Håper på en ca 160-180. Alt over på forhjulstrekk ser jeg ikke noe nytte av. Men som man sier, mye vil ha mer... Så vet jo aldri hva som skjer.

Ser ut til at jeg tar et nytt tappert forsøk på å få flyttet dynamoen til helga igjen siden jeg igjen skal til Risør, hehe.

Håper du blir fornøyd med senkesettet forresten :) Jeg har hatt det nå i 2,5 år og den har ikke blitt slapp i rompa.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoooi...

nei jeg skal være enig der ja:afro

jpp jpp, du må i allefall si ifra hvordan det blir, gjerne noen bilder av vidundret også... hehe!

Jeg er helt sikker på at det blir en slik en på meg også, men skal skifte div ting først, slik som fangere,senking og felger...

Det er jo snart vinter uanz, å GT`n går høveli greit som det er til vinterbruk.

men det er mye mulig at prosjekte blir påbegynt og klargjort i vinter jah:cocain:

Hvor mye klaring har du framme egentlig?

Fra fanger og ned? hvet du?

-00mod e46 "blacline"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal vi si... ca en mobiltelefon? - http://home.online.no/~wabby/sinna05.jpg . hehehe .

Klaringen har blitt noe mindre etter 17" felger. Men ingen subbing ved full sving og humpler så dette er helt gull. Gummi og dekk får omtrent kant i kant.

Skal se om jeg får tatt noen nye bilder iløpet av helga. Kanskje prøve å ta et opptak av hvordan den lyder og. Fikk litt spm om det etter bytte av eksos og fjerning av kat.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... mkmk, ja det ser jo snais ut dah.

Jeg har stort sett samme grill som deg også:)

kan jeg spørre om hvordan dere legger ut bilder her på forumet?

prøvde litt, men nå er ikke jeg så data kjyndig at det gjør noe dah.

skulle jo gjerne ha laget meg en liten tråd jeg å.. hehe

-00mod e46 "blacline"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Heisann Wabby,har sittet og beundret og lest alle 15 sidene jeg også,må si du har fått gjort mye med din bil. Selv har jeg en 89 passat 1.8 monopoint stasjonsvogn,som jeg har gjort en del med. Har vell hatt den i 2 uker nå,og allerede byttet ut hele forstillingen med dempere osv,byttet frontfanger pga den andre var knekt i bånn (Normalt att skjer),byttet nødvendige deler som plugger,ledninger,rotor,fordelerlokk osv..Bilen min stod til 15 lapper på autodb.no og henta den i telemark. var en god del feil på den når jeg henta den,så har gjort utrolig mye med den.Som du sikkert vet er det orginalt på 89 monopoint att det ikke er ventilerte skiver,men fikk tak i en delebil av samme årsmodell bare i injection,så da flytta jeg over forstillinga derfra med ventilerte skiver. skal også flytte over bakstillingen,da det er forsovidt nye foringer på den i delebilen,og med skiver isteden for trommler som det er på min nå. Er artig att folk skrur passat,kan ikke si jeg angra på att jeg gikk fra ford til passat,er utrolig gode biler og kjøre :). Men annnyway,den bilen din er søren meg bra gjennomført :),gleder meg til og se hva mere du gjør med den. Mvh

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, takk for innlegg :)

Ting har stått litt stille her i det siste. Skjørtene er lakkert, men trur jeg skal vente til over vinteren før jeg setter de på.

Utenom det så venter kikker jeg fortsatt etter ny bakluke da min er noe bra rusten. :)

Kjøpte nye vinterdekk forrige uke og valget ble Nokian Hakkepelitta RSi 205/50/16 :) Ble ikke så pinglete dim, så det var nice.

B@sse: Du får lage en egen tråd om bilen slik at vi kan følge med på progressjonen :) Er ofte i grenlandsområde så er jo ikke så langt unna heller.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider