wabby Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Ser bra ut. Er det stor fargeforskjell på resten av bilen og fronten din? lakkert med boks eller sprøyte? Skifta varmeapparatregulatorpanel saken for andre gang på fredagen. Tok meg under en halvtime. Er bare første gangen det er dritt. :) Alt som er lakkert på denne bilen er med sprøyte, utenom den gangen jeg friska opp fangerene, da gjorde jeg det med boks. Tecktylen og rødfargen er gjort med sprøyter. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Da har jeg fått gjort bilen vinterklar så og si... Lagt om til vinterdekk Byttet Vannpumpe og frostveske Byttet Batteri Byttet Lamdasonde Byttet plugger Om litt skal jeg også bytte filter og olje Har også merket noen dugg på innsiden av den ene lykte, vet ikke om dette skjedde etter pære bytte eller hva, men må åpne opp og sjekke at pærerene sitter skikkelig og få ut fukten... Hvis det kommer tilbake blir det garantisak ... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 de har ikke noe med min tråd å gjøre :) Og det er feil passat. Kikk heller på http://www.35i.net Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her er bilde av de gammle vinterdekkene mine. 185/70/14 om jeg ikke husker feil. her er mine nye :D 205/45/16 piggfrie blizzak dekk, kosta meg 2000,- Dekk og felg :) Billig billig Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 subbet det med de gamle felgene ? (det var vel de som var til salgs?) mine 15" sommerdekk subber som faen , men ikke vinterdekkene, tror det er et innpress-sak.. hva skjedde med kjøp&salg-tråden forresten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 De gamle subber ikke. De er til salgs ja. Trur noen sletta salgstråden... Var visst noen på forummoderatorer som ikke likte den. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 kjipe moderatorer =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 OOH NICE.. selv har jeg "kjipe" 15" på min 99 modell Passat :D. Når jeg kjøpte bilen sto det at det var Antispinn på kjærra, enda ikke merka noe til den. Er dette noe som kan ha blitt slått av? når den var på service eller noe? (er vel datastyrt alt så :)). Men men, er da fortsatt uten utforkjøringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det vet jeg faktisk ikke, kan være en sikkring som er defekt, eller at du faktisk ikke har antispinn (antimorro)... *stolt* tråden min har blitt sett over 3000 ganger :P Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Tøffe felger på vintern! MEN, du må bytte sideblinklysa dine. Gult er ikke kult! Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det kan være bursdagsgave fra deg til meg :) 26 desember :p Nejda, men de blinklysa mine er noe tona orginalt, kommer bare ikke slik frem pga blitsen. Men har tenkt å bytte dem... spørsmålet er bare: - sort fordi de er sorte bak eller - hvite med tanke på in.pro lyktene forran En ting som er litt kult med vinterfelgene er at de har litt tysker stil. Etter felgkanten ser du at dette drar seg innover om du vet hva jeg mener. De har visst stått på en Polsk Golf II engang Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 vinterfelgene dine er tøffere enn sommerfelgene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 vinterfelgene dine er tøffere enn sommerfelgene:) Det er smak og behag, legger med et bilde av begge felgene. Personlig syns jeg at sommerfelgene ser mer aggresive ut , noe jeg liker :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hehe, blir ikke noe bursdagsgave på deg nei. Zender fangern for være nok. Foreslår de sorte sideblinkersa. Siden de er såpass "klare" og ikke helt svarte. De hvite blir alt for bleike etter min smak. Mulig det blir ny fanger på meg til våren også. Sprakk masse av RS fangeren min igår! Så jeg har titta litt på den RS fangeren med tåkelys. Ellers vil jeg si meg litt enig med han over her, jeg syntes at vinterfelga dine er feitest. Men jeg liker alltid mange eiker på felga jeg. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 bah! Syns dere er teite nå... hehe :p Men men, smak og behag :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg