Gå til innhold

PasseLat på veien :D - Takk for meg!!

Ranger emnet

wabby

Anbefalte innlegg

Ser bra ut. Er det stor fargeforskjell på resten av bilen og fronten din? lakkert med boks eller sprøyte?

Skifta varmeapparatregulatorpanel saken for andre gang på fredagen. Tok meg under en halvtime. Er bare første gangen det er dritt. :)

Alt som er lakkert på denne bilen er med sprøyte, utenom den gangen jeg friska opp fangerene, da gjorde jeg det med boks.

Tecktylen og rødfargen er gjort med sprøyter.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått gjort bilen vinterklar så og si...

Lagt om til vinterdekk

Byttet Vannpumpe og frostveske

Byttet Batteri

Byttet Lamdasonde

Byttet plugger

Om litt skal jeg også bytte filter og olje

Har også merket noen dugg på innsiden av den ene lykte, vet ikke om dette skjedde etter pære bytte eller hva, men må åpne opp og sjekke at pærerene sitter skikkelig og få ut fukten... Hvis det kommer tilbake blir det garantisak ...

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOH NICE.. selv har jeg "kjipe" 15" på min 99 modell Passat :D.

Når jeg kjøpte bilen sto det at det var Antispinn på kjærra, enda ikke merka noe til den. Er dette noe som kan ha blitt slått av? når den var på service eller noe? (er vel datastyrt alt så :)). Men men, er da fortsatt uten utforkjøringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være bursdagsgave fra deg til meg :) 26 desember :p

Nejda, men de blinklysa mine er noe tona orginalt, kommer bare ikke slik frem pga blitsen. Men har tenkt å bytte dem... spørsmålet er bare:

- sort fordi de er sorte bak

eller

- hvite med tanke på in.pro lyktene forran

En ting som er litt kult med vinterfelgene er at de har litt tysker stil. Etter felgkanten ser du at dette drar seg innover om du vet hva jeg mener.

De har visst stått på en Polsk Golf II engang

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, blir ikke noe bursdagsgave på deg nei.

Zender fangern for være nok.

Foreslår de sorte sideblinkersa. Siden de er såpass "klare" og ikke helt svarte.

De hvite blir alt for bleike etter min smak.

Mulig det blir ny fanger på meg til våren også. Sprakk masse av RS fangeren min igår!

Så jeg har titta litt på den RS fangeren med tåkelys.

Ellers vil jeg si meg litt enig med han over her, jeg syntes at vinterfelga dine er feitest.

Men jeg liker alltid mange eiker på felga jeg.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider