pantera Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hei Har tenkt å kjøpe noen fete 17-tommere til S40'n nå til våren (sannsynligvis BM Kobra eller BM Bari), og trenger vel muligens noe senking i tillegg....ellers så kommer vel bilen til å se ut som en dårlig off-roader..... :) Noen som har peiling på dette med senking, og kan gi noen tips? Som f.eks hvor mye den bør senkes. Bilen har orginale 15 tommere i dag, med 195/55/15 dekk...hva vil det koste for senkesett? Takknemlig for alle tips. mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjett Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Hei Jeg senket bilen med fk senkesett. 60 mm foran 45 mm bak. kostet 6000,- dette er med fjærer og dempere bestilte på caprizone... men ikke forskudd betal. Jeg fikk mitt etter ca 1 år.... raskt??? :fingers: Pass på bredden på dekkene.. det subber fort på innsiden jeg har 205/50/16 og det går akkurat men de går med 17 tommer 45 profil... men ikke noe bredere enn 215 har jeg hørt.... men du kan valse eller kutte noe på skjermen så¨får du plass til litt bredere viss flegene bygger utover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 http://www.hallsjostyling.com/ny_sida/estore/catalog/product_info.php?cPath=25_70&products_id=74 Der er et senkesett. Masse anna snacks på samme sida også, vurderer å kjøpe litt der når pengane kommer tilbake..:P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Den sportsgrillen der så jo fet ut da. Mye fin styling å få tak i. Men det spørs om jeg gidder å koste på så mye. Og skal man først begynne å style, så bør man jo gå "all-the-way"....og da snakker vi 15-20 tusen.... Veit dere forresten når piggdekka må av? Tenkte å bestille og få satt på nye felger og dekk innen den tid. Begynner vel kanskje å haste litt? Og til Gjett.....skal ikke ha noe større enn 205/45-17, så skjermene blir som de er. Aner ikke hvor mye jeg bør senke....ikke alt for mye, da jeg trenger litt bakkeklaring for å få parkert hjemme. mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Pantera: har du bilde av felgane du vil ha? Er på jakt etter felger sjøl, men må vente til pengane kjem tilbake.. :P Kunne tenkt meg mange-eika eg, gjerne litt "sota" finish.. :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Du finner dem på http://www.martins.no, på dette felgprogrammet. Der får du se hvordan felgene vil se ut på bilen. Er BM Kobra 17" jeg skal ha. Lurte litt på BM Bari også, men de ser litt "harry" ut. Jeg synes også mangeeikede felger ser bra ut, men de er visst et helvete å vaske..... mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 HeiHar tenkt å kjøpe noen fete 17-tommere til S40'n nå til våren (sannsynligvis BM Kobra eller BM Bari), og trenger vel muligens noe senking i tillegg....ellers så kommer vel bilen til å se ut som en dårlig off-roader..... :) Noen som har peiling på dette med senking, og kan gi noen tips? Som f.eks hvor mye den bør senkes. Bilen har orginale 15 tommere i dag, med 195/55/15 dekk...hva vil det koste for senkesett? Takknemlig for alle tips. mvh Pantera Moderat senking blir det beste 60mm blir i meste laget hvis du har "ræva" parkeringsplass. Men H&R sin funker fint. Skjær av ca. 5-10cm av topp ringen på fram fjærene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg