Gå til innhold

Annonse-selgere

Ranger emnet


ehrnst

Anbefalte innlegg

Jeg la ut en bil på autoDB, men glemte selvfølgelig å trykke på "ikke annonseselgere" doh

så spm. er:

- Noen som har erfaringer med rubrikk.no ? var en kar som ringte meg nå, visstnok fra opel avdelinga (om den i det hele tatt finns) og han kunne garantere meg at jeg fikk solgt bestemors gamle ascona for 23k eller mer (noe budrunde opplegg) i løpet av 2uker, hvis ikke skulle han dekke all vidre annonsering fra egen lomme :rolleyes: Annonsen kostet en svimlende sum av 600,- men når han til og med kunne sende meg et garanti-brev på at bilen ble sogt for 23k + i løpet av 2 uker.så jeg beit selvfølgelig på angry

 

noen andre som har kjøpt derfra?

 

edit: titta innom sidene dems nå, og de har jo faen meg ingen biler der :anger: 600 spenn i dass doh

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ringte en til meg i dag derfra. Den annonsen kostet ca 300-400kr. Han skulle klare og selge bilen min for hvertfall 3000kr mer enn jeg har annonsert den for, og iløpet av 14 dager. Det som gjorde de så bra var att det var så få annonserte biler der. 8 av 10 biler ble solgt i løpet av 14 dager. Måtte si nei 3 ganger før han ga opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ringte en til meg i dag derfra. Den annonsen kostet ca 300-400kr. Han skulle klare og selge bilen min for hvertfall 3000kr mer enn jeg har annonsert den for, og iløpet av 14 dager. Det som gjorde de så bra var att det var så få annonserte biler der. 8 av 10 biler ble solgt i løpet av 14 dager. Måtte si nei 3 ganger før han ga opp.

 

 

var faen meg andre gang han ringte meg denne uka og. så sikkert nå som jeg har sagt "ja" så ligger jeg vel i registeret dems og blir oppringt hele tida tenker jeg

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

edit: titta innom sidene dems nå, og de har jo faen meg ingen biler der :anger: 600 spenn i dass doh

 

Tja.. han "garanterte salg for 23k", og hvis ikke skulle han dekke videre annonsering? Er vel samma f*** om han annonserer den gratis for deg i 15 år hvis prisen er for høy?

 

Hvis jeg garanterer deg å selge bilen din innen en halvtime, og hvis jeg ikke greier det, så dekker jeg videre annonsering, vil du betale meg 500,- da?

 

Selvsagt får jeg ikke solgt bilen din, men jeg kan da fint annonsere den på autodb for deg noen år framover :-)

 

såvidt jeg skjønner, så er ikke garantien hans mer verdt enn at han fortsetter å annonsere den, og det koster dem ikke en dritt. Min erfaring er at _alle_ sånne høres bedre ut enn de er. Det er ingen grunn til å betale i dyre dommer for bilannonser. Du har gratis på motorborsen (med blad), billisten (med blad), autodb og sikkert noen til. Hvis du skal betale for annonse, så gjør det på finn.no . Finn.no er godt kjent blant de som ikke kjenner internett ut og inn, så det er absolutt ikke noe dumt sted å selge bil. (varierer litt med målgruppen)

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beit på et sånt tilbud en gang. Dem skulle klare å selge bilen min i løpet av to uker, hvis ikke skulle dem dekke videre annonsering. Jeg kunne til og med få et par lapper mer enn det jeg ba om. Jaja, tenkte jeg og gikk med på å betale 499,- for denne annonsen. Jeg hadde også satt den inn på autodb.no.

 

Tiden gikk, men ingenting skjedde. Da det omsider ringte en som var intressert i bilen, så spurte jeg om hvor han hadde sett den. Svaret var autodb.no!

 

Konklusjon: Ingen vits i å kaste bort så mye penger på en annonse, da det er plenti av andre steder som er gratis. Finn.no vil jeg si er det beste stedet hvis du absolutt vil betale noe.

 

Edit: Jeg krysset til og med av for "ikke annonseselgere" på autodb.no. Men enda så ringte han!

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beit på et sånt tilbud en gang. Dem skulle klare å selge bilen min i løpet av to uker, hvis ikke skulle dem dekke videre annonsering. Jeg kunne til og med få et par lapper mer enn det jeg ba om. Jaja, tenkte jeg og gikk med på å betale 499,- for denne annonsen. Jeg hadde også satt den inn på autodb.no.

 

Tiden gikk, men ingenting skjedde. Da det omsider ringte en som var intressert i bilen, så spurte jeg om hvor han hadde sett den. Svaret var autodb.no!

 

Konklusjon: Ingen vits i å kaste bort så mye penger på en annonse, da det er plenti av andre steder som er gratis. Finn.no vil jeg si er det beste stedet hvis du absolutt vil betale noe.

 

Edit: Jeg krysset til og med av for "ikke annonseselgere" på autodb.no. Men enda så ringte han!

 

 

jaja, ad er jeg fucked da. kasta bort 600,- på ingenting, men jeg hadde jo ikke regnet med noe annet. virka jo for godt til ¨å være sant. nå veit jeg hvertfall at det ikke lønner seg. Men jeg må bare si at jeg synes de er utrolig frekke (jeg har selv hatt sånn jobb) det første jeg sa var "nei, skal ikke ha noen annonse nei" og da bør de faen meg ta hintet

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte meg fra rubrikk.no når eg skulle selge båten min for flere år siden. Han mente at båten skulle bli solgt uten problem iløpet av en uke, hvis ikkje skulle han betale annonsen. Samme opplegget...

 

Eg fikk solgt båten et par dager senere, ringte til fyren og sa at den var solgt men han som kjøpte den hadde funnet den på finn.no. Fyren begynte faktisk å kødde seg, mente eg burde betale annonsen. Etter mye frem og tilbake endte det med at han betalte... :knob:

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gang hørt denne:

 

God Kveld, det er XXXX xxxxx som ringer fra TV2 Text TV! Er det du som har en Golf tilsalgs? Har du fått noe særlig respons på den? ikke det nei.. Men da har jeg et super tilbud til deg.. For kun 199 kroner kan jeg lage en annonse for deg på tv2 text tv.. 60 % av alle bilkjøpere bruker text tv osv osv osv osv..

 

jobbet der i 2 uker en gang.. ble dritt lei av alle som la på... hater annonse selgere..

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gang hørt denne:

 

God Kveld, det er XXXX xxxxx som ringer fra TV2 Text TV! Er det du som har en Golf tilsalgs? Har du fått noe særlig respons på den? ikke det nei.. Men da har jeg et super tilbud til deg.. For kun 199 kroner kan jeg lage en annonse for deg på tv2 text tv.. 60 % av alle bilkjøpere bruker text tv osv osv osv osv..

 

jobbet der i 2 uker en gang.. ble dritt lei av alle som la på... hater annonse selgere..

 

 

Akkurat sånn ja! Ringte jo en halv-time etter at jeg hadde lagt den ut på autodb, og lurte på om jeg hadde hatt noe respons på den!! angry

Hva skal man si da? heh... går ihvertfall ikke i den fella igjen.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Ved å være litt pågående fikk han jo faktisk solgt en annonse, og tjente vel litt provisjon. Lønnte seg jo godt for han :-)

 

joa, har selv jobbet som den dritten der, og det mange gjorde da er å klikke "ja" på pc'en selv om de får et "nei" grunnen til det var at de latet som kunden hadde bestilt den minste pakken på rundt 300,- etter bestillingen var gjort tok det ca 3-4 uker eller mer før kunden fikk noe i posten. 80 prosent betalte uten å huske om de hadde sagt ja eller ei. 17 prosent betalte ikke (selger får fortsatt "sine penger), mens restrerende 3 prosent sendte i retur og selgeren måtte ut med 50,- av sin egen lønn....sjuke greier, men det er det landet vi lever i

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut en bil på autoDB, men glemte selvfølgelig å trykke på "ikke annonseselgere" doh

så spm. er:

- Noen som har erfaringer med rubrikk.no ? var en kar som ringte meg nå, visstnok fra opel avdelinga (om den i det hele tatt finns) og han kunne garantere meg at jeg fikk solgt bestemors gamle ascona for 23k eller mer (noe budrunde opplegg) i løpet av 2uker, hvis ikke skulle han dekke all vidre annonsering fra egen lomme :rolleyes: Annonsen kostet en svimlende sum av 600,- men når han til og med kunne sende meg et garanti-brev på at bilen ble sogt for 23k + i løpet av 2 uker.så jeg beit selvfølgelig på angry

 

noen andre som har kjøpt derfra?

 

edit: titta innom sidene dems nå, og de har jo faen meg ingen biler der :anger: 600 spenn i dass doh

 

 

Men han sier han dekker ALL? videre annonsering for deg fra egen lomme? hva med om du "missbruker" den litt da? ringer alle telefonselgere du kommer over, og fyrer opp alt av anonser til flere tusen kroner og sender regninga til han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber som selger! kAN HERVED FORTELLE DEG AT DU BLE LURT..

 

surt å bli lurt notin

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han sier han dekker ALL? videre annonsering for deg fra egen lomme? hva med om du "missbruker" den litt da? ringer alle telefonselgere du kommer over, og fyrer opp alt av anonser til flere tusen kroner og sender regninga til han ;)

 

 

det var det jeg tenkte og. setter inn sånn "garantert solgt" hos finn.no for 800 spenn + andre greier

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gang hørt denne:

 

God Kveld, det er XXXX xxxxx som ringer fra TV2 Text TV! Er det du som har en Golf tilsalgs? Har du fått noe særlig respons på den? ikke det nei.. Men da har jeg et super tilbud til deg.. For kun 199 kroner kan jeg lage en annonse for deg på tv2 text tv.. 60 % av alle bilkjøpere bruker text tv osv osv osv osv..

 

jobbet der i 2 uker en gang.. ble dritt lei av alle som la på... hater annonse selgere..

 

 

Eneste som ser på bilannonser på tv2 text tv er 13-14 åringer som ikke har noe annet å gjøre fordi pc'en streiker og det er drittvær ute! Sitter de der og drømmer om alle bilene de en gang skal kjøpe seg!

 

Alle jeg kjenner som har prøvd text tv har samme erfaring.. Null respons! Bedre å rykke inn noe i en lokalavis!

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår