Gå til innhold

Annonse-selgere

Ranger emnet


ehrnst

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. jobbet med salg nå i 6 år, og tjener fett. hva i alle dager skal jeg med en utdannelse? Mye bedre å jobbe seg oppover i denne bransjen skjønner du;)

Men det er kanskje ikke så lett for deg å vite.

 

jeg begynnte med å jobbe med salg til privatmarked, og noe lettere har jeg sjeldent opplevd.

Selv folk som legger på og ber der dra til helvete kan selges til.

 

Nå jobber jeg B2B og en mer fantastisk jobb skal man lete lenge etter.

Men skjønner at det ikke er så lett å fatte med 3 år på mekken!

 

Og jeg mistenker at det er en del som jobber svart innen bilverksted bransjen også. så mangel på respekt og sosiale antenner sa du? I tillegg er vi selgere prikkfrie skattebetalere!

De aller fleste yrker må man legge samvittigheten hjemme, så tenk litt utenfor boksen før du uttaler deg;)

 

:yodude:

 

Du hjelper godt med på å bekrefte min teori om at selgere flest sliter med mindreverdighetskomplekser som de prøver å skjule med voldsom brauting.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man egentlig betale for en annonse når de største er gratis? Finn koster trossalt noen kroner, men har ikke en hjævla annonseselger til å terrorisere landet!

 

Går man for annonse på rubrikk kan man garantere at bilen ikke blir solgt, er bare møl.

Anonnserte en gammel bilcrossbil på autodb til 3000,- Gikk ikke mange timene før de ringte fra rubrikk og så de skulle få 4000 for den. Eneste av verdi var buret i bilen. Hadde aldrli klart å fått 4000,- for den.

 

Et spørsmål til annseslegere, leser dere annonsen/bildene før derre ringer? Har dere peiling på hva dere skal selge annonse til? Er så hjævla uprofesonelt at det er skummelt.

 

Og du "Telefonselgeren" hva har du i årslønn/månden? Kom med noe fakta før du sier du har "best" betalt.

 

Og du mener det er bedre å sitte dagen lang å LURE folk en å legge om dekk for nabon gratis eller mot noen tjenester??

Det er du som burde ha sittet med dårlig samvittighet, rart at om slike som deg lever et sosialt liv!

Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår