Gå til innhold

Kan noen bytte farge?

Ranger emnet

JHS

Anbefalte innlegg

Siden jeg sitter her å kjeder meg alikevell. så tok jeg meg 10 minutter av for å "leke" med din bmw.. notin

Her er resultatet..

La til flammer og Sotet vinduene dine :) :titties:

Bmw-med-flammer.jpg

Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax

91 Peugeot mini 206. doh

96 Golf III

98 Golf IV Cab ( nå med anlegg )

09 Mercedes CLS 320Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg sitter her å kjeder meg alikevell. så tok jeg meg 10 minutter av for å "leke" med din bmw.. notin

Her er resultatet..

La til flammer og Sotet vinduene dine :) :titties:

men, gjor to stooore feil.

1. Du kallte den en BMW, ikke det at jeg liker Hånda så godt heller, men syns det er meget nedverdigende å kalle en hånda for BMW.

2. du gjor ikke det han ønsket gjort..

men, men.. uansett da... :P

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...heller dytte en Honda enn å kjøre en BMW...

men, gjor to stooore feil.

1. Du kallte den en BMW, ikke det at jeg liker Hånda så godt heller, men syns det er meget nedverdigende å kalle en hånda for BMW.

2. du gjor ikke det han ønsket gjort..

men, men.. uansett da... :P

Det er vel ikke uten grunn at mange av disse Civicene blir bygget om til BMW look?

Pen bil, og den går nok relativt godt..

Men, at den blir sammenlignet med en BMW, er jo en krenkelse for oss som kjører tysker-stål og ikke japseblekk ;)

...heller dytte en Honda enn å kjøre en BMW...

Det ser jeg ikke bort ifra at du må heller.. ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flames ja, hehe ikke helt det jeg hadde tenkt meg men... Flere som har sagt den ligner på BMW, ser ikke helt de store likhetene jeg da. Men takk uansett, morro og se forskjellige alternativer. Om det er flere som har lyst til og lage forslag til dekor så er jeg åpen for forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider