Gå til innhold

Kan noen bytte farge?

Ranger emnet

JHS

Anbefalte innlegg

Det er toyota rekke sekser det;) Genialt med supra motor i en bmw, hvis man er glad i bmw og glad i motorene til toyota:)

Vet veldig godt at det er Supra motor i den ja, synes det er litt morsomt at noen gjør sånt... Er jo mange "merke entusiaster" so kansje ikke liker det men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei greit!

Ser at jeg kansje ikke skulle skrevet Bmw.. når det er en Jappe!

Er selv fan av Tyske biler.. Og ble litt skremt når jeg så det var en Honda og ikke en bmw notin .

Poenget var vel å slenge på no Hor! og få en allerede harry bil til å bli litt mer seg selv..

Men jeg tar selvkritikken og skal tenke meg litt mer om nestegang :D

Tenkte kansje legge den opp som tutorial på veileder siden.. Da den bruker både brushing, masking og layerexclution på en enkel måte. som kan gjenbrukes igjen og igjen.

Interressant?

Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax

91 Peugeot mini 206. doh

96 Golf III

98 Golf IV Cab ( nå med anlegg )

09 Mercedes CLS 320Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei greit!

Ser at jeg kansje ikke skulle skrevet Bmw.. når det er en Jappe!

Er selv fan av Tyske biler.. Og ble litt skremt når jeg så det var en Honda og ikke en bmw notin .

Poenget var vel å slenge på no Hor! og få en allerede harry bil til å bli litt mer seg selv..

Men jeg tar selvkritikken og skal tenke meg litt mer om nestegang :D

Tenkte kansje legge den opp som tutorial på veileder siden.. Da den bruker både brushing, masking og layerexclution på en enkel måte. som kan gjenbrukes igjen og igjen.

Interressant?

Hvis bilen min er harry så lurer jeg litt på hva du sammenligner med ja... Det er vel ganske mange andre jeg ville kalt mer harry. Klart den ble harry når du fikk smørt på flamme dekoren din men... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider