Epic Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Det har begynnt å skalle av på listene på taket, drit irriterende! Noen som har forslag til hvordan jeg skal få det til å se bra ut igjen? Taket: Siden av frontruta: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Dette er dessverre noe som går igjen. Er ikke noe du kan gjøre med det såvidt meg bekjent utover å kjøpe nye. De koster ca. 1000 kr stk. ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epic Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Dette er dessverre noe som går igjen. Er ikke noe du kan gjøre med det såvidt meg bekjent utover å kjøpe nye. De koster ca. 1000 kr stk. ny. Ok, får prøve å lime på det løse eller no :) Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg