superpolo Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 er kanskje med i september da jeg går på skole på melbu for tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Som splitter ny eier ny eier av en deilig rød Polo G40 (nettopp kjøpt av Evisu), så stiller jeg på Våler, såfremt girkassa er iorden til dess ;) Gratulerer med ny G40 da;) hvor mye måtte du gi til slutt? Har lenge siklet rundt på polo g40, har selv en 55hk 2f, men vurderer å ta en tysklandstur for enten å kjøpe en delebil for å bytte over motor, eller en som ser fin ut, og er kjørbar..får se hva som skjer! Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 SE NOEN POSTER LENGRE OPP DU..... 20-22 mai. surfte med min P900 så jag fikk desverre ikke med meg de...:) men det passer ikke for min del...:( Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jepp, kommer nedover med poloen til rudskogen, hvis den er på veien, shavet dører igår, å presterte å sveise meg selv i fingeren,,, AU doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Om vi ikke kjører civic`n så tar vi nok polo`n til dama nedover tenker jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Om vi ikke kjører civic`n så tar vi nok polo`n til dama nedover tenker jeg. :) bare tarn.....får vell spörre först...:)....hehe Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg