tosk Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Bra prsojekt da :D kansje feil forum men det er hær d er folk :D FØR: ETTER: Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 han der hadde arbeidslyst ihvertfall ;) noe ligennde maxis? hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har en god del bilder av den bilen,kjekk til å være en gammel 740! sitter 6er å komplett 960 innredning i den med c70 stoler..var med i et eller annet bilsport også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Ligner jo ikke gamle bilen i det hele tatt.. Ser jo ut som en KOMPLETT annen bil ! Har dem skifta absolut ALT på den eller ? Poenget egentli ? :/ sikkert kjekt å ha et slikt prosjekt da :) Tror jeg skulle hatt en slik jeg og om jeg ha hatt $ og £.... MPH Fredrik :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 SATAN....... DET kaller jeg pågangsmot sombrero sombrero Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Kent Norèn kødder ikke når han bygger bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg husker når den der kom i bilsport! Det var vel i 2001 eller 2002 tror jeg. Han har ikke gjort lite med bilen!! Det som forøvrig forundrer meg, er at de som bygger de råeste bilene ofte velger de dårligste vrakene å begynne med. Han her, fikk vel bilen for 5.000kr av en kompis, eller faren eller noe i den dur. Den skulle vel egentlig bare være bruksbil mener jeg å huske. Den ble uberfet! Ellers: Om man bygger om så mye, må man da betale nybilsavgift? Det er jo en grense på noen %, før man må betale ny nybilsavgift. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg husker når den der kom i bilsport!Det var vel i 2001 eller 2002 tror jeg. Han har ikke gjort lite med bilen!! Det som forøvrig forundrer meg, er at de som bygger de råeste bilene ofte velger de dårligste vrakene å begynne med. Han her, fikk vel bilen for 5.000kr av en kompis, eller faren eller noe i den dur. Den skulle vel egentlig bare være bruksbil mener jeg å huske. Den ble uberfet! Ellers: Om man bygger om så mye, må man da betale nybilsavgift? Det er jo en grense på noen %, før man må betale ny nybilsavgift. er jo ikke SÅÅÅÅÅ ombygd da doh er jo "BARE" ombyggd til 2-dørs og fått på litt her å litt der som er tilpasset karrosseriet;) man den ble BRA... det tror jeg alle oss er enige om :titties: :titties: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hehe, den bilen der er bare heelt værst da! Den var forresten i Bilsport 3 / 2002. Litt fakta om bygget: Bil: Volvo 740, 1985 Karosseri: 2 dørs Coupe. Frontpartiet er byttet ut med karosskomponenter fra S90, støtfangeren ombygd med underdel fra S80. Framskjermer breddet 25 mm på hver side. Dørstålper fra 780 kledd med ytterplater fra S90. Speil fra S80 med ombygde fester. Tak med glassluke fra S90. Bakskjermer breddet 40 mm på hver side med skjermkanter fra ett par framskjermer. Komplett bakparti fra 960. Ombygd støtfanger med underdel fra S80. Motor: Volvo B230 :P Sitter vel noe verre i den nå! Lakk: Kawasaki grønn perlemoreffekt! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 DaButcher du nevnte: Ellers: Om man bygger om så mye, må man da betale nybilsavgift? Det er jo en grense på noen %, før man må betale ny nybilsavgift. Men har du eller noen andre her noen aning hvor mange prosent det går før man må betale nybilsavgift eller at veteran bilen ikke blir veteran pga ombygging? Min ser jo ikke akkurat ut som noen 1975 244 mer da! :| Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg