Gå til innhold

Liste over bilfilmer opp igjennom årene.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Taxi 1 går vell i samme sjanger, underholdning. De to andre i serien er en smule out there.

Syns 2'ern er grei med de evo-ene. Men 3'ern er så latterlig dårlig ass...

Cannonball Run - Solid klassiker!

Cannonball Run 3

(disse kan i enkelte sjapper kjøpes til 100 kr. hver. Men Cannonnball 2 må man importere, fordi filmen ikke selges i Norge pga. importør.)

Syns Bad Boys 1 & 2 har litt bilaction i seg. Porsche og Ferrari er fine biler ;)

The Italian Job (den nye med Mark Wahlberg) har jo også litt bilaction i seg...

Er en hel del andre også, kommer ikke på i farta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...morsomt å høre..men Bolgnes hva mente du med begge gone in sixty seconds?? er det blitt fler av den?? :eek: Noe jeg ikke har fått med meg her..?!! jeje...er jo en del av gumballvideoene og turbodreams men kan vel kanskje ikke helt kalle det filmer ellr?? DA blir det kanskje vel mange videoer å ramse opp :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...morsomt å høre..men Bolgnes hva mente du med begge gone in sixty seconds?? er det blitt fler av den?? :eek: Noe jeg ikke har fått med meg her..?!! jeje...er jo en del av gumballvideoene og turbodreams men kan vel kanskje ikke helt kalle det filmer ellr?? DA blir det kanskje vel mange videoer å ramse opp :rolleyes:

Det finnes en film fra 1974' date=' også har du den siste filmen med Nicolas Cage...

Gone In 60 Seconds - 1974

Gone In 60 Seconds - 2000

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal faktisk finne flere enn de to Gone in 60 seconds filmene.

Du har også Cannonball Run 3. (dårlig foresten)

Bullit (ikke noen bilfilm, men i denne filmen er visst scenen som er kåret til tidenes beste bilscene)

Du jo også Vanishing Point fra både 1971 og 1997, da med Viggo Mortensen i hovedrollen

Driven er jo også en film, men det er om formel 1. (Sylvester Stalone)

Days og Thunder er også en film. (NASCAR) (Tom Cruise)

Convoy (men denne handler om trailere da) (dette er min favoritt film) sikkert sett den nærmere 100 ganger. (Kris Kristofferson, Ali MacGraw, Burt Young)

The Chase er også en film. Her er det Charlie Sheen som har hovedrollen

Taxi 1, 2 og 3 er også noen.

Det er de filmene jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Car chrash fra 1986! (har den på vhs, fikk den igår sombrero) og Thunderbolt, med Jackie Chan fra 1996! (fikk den idag på dvd) :D

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Death Race 2000 med Sylvester Stallone er et must

helt klart et must.. en kultklassiker av dimensjoner.. har også en film som heter "the wraith" med charlie sheen.. elendig film egentlig.. men en kultklassiker..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider