Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 I Olsenbanden spilles jo opptaket av i fire ganger hastighet :D Ikke alltid! Dessuten er det faktisk Trond Schea som kjører! Og som du ser, går det rimelig på grensa innimellom! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS.COSWORTH Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Norske byggeklosser.Da Femte jakter på elektriker Steen.helt rått det assa.der går det på grensen av og til.den filmen Må sees. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 The Transporter som er nevnt tidligere i tråden må dere se hvis dere ikke har gjort det. Jeg er også en sinnsyk fan av Convoy... Husker jeg så den som liten gutt med mine eldre brødre.. Ble helt hektet på den filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Norske byggeklosser.Da Femte jakter på elektriker Steen.helt rått det assa.der går det på grensen av og til.den filmen Må sees. Det er en annen gammel norsk film, hvor de knuser en hvit '64 -> '66 mustang i et hopp... Noen som husker hvilken? Jeg blir nesten deppa hver gang jeg tenker på det... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Har nettopp sett Convoy jeg også nå, utrolig tøff film med veldig mye bra lastebil kjøring! :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Seff James Bond-filmene!Klassiske biler..! Octopussy burde sees!gtv6 i er i den!:D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hva heter den filmen med challangern. Er vist 2 versjoner der den gamleste skal være best... Handler om en som stikker av fra politiet i en challanger å en radiostajon som følger han. Husker jeg så den på tv for lenge siden, men kommer ikke på navnet på filmen... Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hva heter den filmen med challangern. Er vist 2 versjoner der den gamleste skal være best...Handler om en som stikker av fra politiet i en challanger å en radiostajon som følger han. Husker jeg så den på tv for lenge siden, men kommer ikke på navnet på filmen... Er vel denne det er scener fra i Audioslave sin "Show me how to live" musikk video.. Konge sang btw.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hva heter den filmen med challangern. Er vist 2 versjoner der den gamleste skal være best...Handler om en som stikker av fra politiet i en challanger å en radiostajon som følger han. Husker jeg så den på tv for lenge siden, men kommer ikke på navnet på filmen... Vanashing Point. Gammel Ny (den med Viggo Mortensen) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Tusen takk:) Hadde lurt på dette lenge Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 den er dritbra! viggo mortensen som spiller hovedr.. da jeg så den på norsk tv ble den kalt "jakten på nullpunktet".. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Faktor Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Likte du den med Viggo? Da bör du se orginalen fra 70 talllet! Hoppalong Silver! Lister de filmene jeg har i samlingen: Taxi - 1,2,3 The fast And The Furious 2 Fast 2 Furious Bullitt Canonball Run 2 Smokey And The Bandit - 1,2 Ronin Driver The Last Ride - (den sugde lut!) Convoy The Italian Job The Transporter Div andre. . . (MaxPower, High Octane, Jeremy Clarckson. . .) Sporer litt av her: Men hvem kan glemme B.A. Baracus som regelrett mishandlet den fete vanen sin i A-Team? yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 transporter! konge film! :boxing Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 For noen år siden var det en house-melodi ( Camels? ) som inneholdt en lang scene fra en eldre amerikansk film der man rævkjører en tidlig knallgul 70-Mustang, samt mange politibiler. Hvilken film er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 For noen år siden var det en house-melodi ( Camels? ) som inneholdt en lang scene fra en eldre amerikansk film der man rævkjører en tidlig knallgul 70-Mustang, samt mange politibiler. Hvilken film er dette? Det er den originale Gone in 60 seconds. 73 mach 1. Den riktige Eleanor :D Og du bør virkelig se den. 43min biljakt... H.B Halicki lagde to oppfølgere, og døde i et stunt i den siste.. http://www.carcrashking.com Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg