Mr.TransAm Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 http://www.carsinbarns.com/Bowties%20In%20Barns/pg54.html det er den øverste som gjør meg irritert! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danilken Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Står en sort trans am i en carport på nordstrand, der har den stått i hvertfall ti år uten å ha blitt startet eller flyttet, lakken flasser, dekka er flate og den er et sørgelig syn... synes det er værre, enn en bil i en skaug i statene jeg...... Siter Jeg er jente, hva er din unnskyldning?? Eier: Diverse 60-70 tals Mopars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hvilken modell? det som er dritt med den bilen, er ikke at det ER en trans am, det er at det er en SUPER-DUTY trans am (SD-455) hvis du vil se trans amer som IKKE ser bra ut! sjekk denne siden! http://www.tachrev.com/Web_Pages/TATraj1.html er vel en 50 sider proppa fulle med trans amer der tenker jeg. det fine med denne siden i forskjell til http://www.carsinbarns.com er at mange av disse bilene er til salgs og er på vei til restaurering Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Mener at det er ubehagelig å se slike flotte skjønnheter stå å forfalle slik :( Men samtidig er det ganske fantastiske muligheter for oss av en yngre generasjon å eie slike biler, da vi kan kjøpe "låvebiler" og resturere dem :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danilken Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Er ikke sikker hvilken modell, har bare sett den ett par ganger, men kan sikkert kjøre forbi der i morgen og sjekke. Er et ektepar som mista sønnen, det var sønnens bil, så den skal bare få stå der. Jeg synes det er kjipt dog. Vet om MANGE gamle amcars som står i hager etc rundt i Oslo-øst. Bl.a 58 plymouth ( Christine-bil ), 53 chevy 2topper, en cuda (som heldigvis blir redda nå), 66 Belvedere osv.... Siter Jeg er jente, hva er din unnskyldning?? Eier: Diverse 60-70 tals Mopars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 ååå.. trist nå :( så mye sjeldne biler som står rundt om. Cudaer, Superbirder, til og med en 69daytona... At folk gjør sånt!! Dette minner meg på en bil jeg fant i sommer. En komplett, men litt nedplukket Packard Super Eight. Den ble kjørt dit den står nå som importert restaureringsobjekt, for 20 år siden. trist å se den sønderrustet, og med store snøplogskader... Og under panseret står fremdeles den store Rekke8'n:( Nevøene til eieren snakket om å bare grave den ned.. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Vet om en 61 impala som har stått i x antall år.. Er ikke så veldig ille, har store planer om å kjøpe den og restaurere.. Er en 283 Bubble top.. Det verste er at fyrn som eier den er sjef i eneller annen Amcar klubb! Og så lar han bare bilen stå og forfalle slik! Bra at faren hans er litt mer omtenksom.. Pusser ned rust og lakker over med rusthemmende... Ser litt flekktyfus ut:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 ååå.. trist nå :( så mye sjeldne biler som står rundt om. Cudaer, Superbirder, til og med en 69daytona... At folk gjør sånt!! Dette minner meg på en bil jeg fant i sommer. En komplett, men litt nedplukket Packard Super Eight. Den ble kjørt dit den står nå som importert restaureringsobjekt, for 20 år siden. trist å se den sønderrustet, og med store snøplogskader... Og under panseret står fremdeles den store Rekke8'n:( Nevøene til eieren snakket om å bare grave den ned.. Hvor i svarte så du en Superbird som står og forfaller i norge?? er det noen superbirder i hele tatt i dette landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Hvor i svarte så du en Superbird som står og forfaller i norge?? er det noen superbirder i hele tatt i dette landet? Har du lest den topic i den første posten? ( T/A 455. sjekk denne... trist da? ) Jeg så dem på den netsiden. Se her: Superbirder som forfaller i USA Det i sin tur minte meg om en annen sjelden bil jeg fant i Norge. En Packard Super Eight. Sånn ellers, er det vel 5-6 Bider i Norge? Husker å ha sett reportasjer/bilder på en av hver farge (rød, gul, grønn), en grønn med rattgir og sofa (og hemi?), og en cab (rød?). Men noen andre vet sikkert bedre en meg. Edit: Hadde jeg vist om en 'Bird som stod og rusta, hadde jeg nok ikke sagt noe om det til andre.... Hente selv, ja.. :rolleyes: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Hvor i svarte så du en Superbird som står og forfaller i norge?? er det noen superbirder i hele tatt i dette landet? Både superbirder og daytona i norge.... sombrero Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 ja, når jeg tenker meg om har jeg vel sett flere reportasjer i div blader om denne bilen.. men må si meg enig med deg, skidracer, hadde aldri nevnt til noen om jeg hadde funnet en forfallende billlig bird... :) Mener selv at dette er en utrolig flott bil, hadde vært så utrolig å hatt en :D bare gått ut i garasjen og tatt fram et par tommestokker for å måle høyden på den extreme vingen :P :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Trist syn dette her.. Superbird blir litt ekstrem for min smak! Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 nehei.. du som e feig ja, superbird e tøffft!! :rolleyes: neida.. er jo hver sin smak her og, og du er nok ikke alene om at birden er ekstrem.. Men jeg vet ikke om det er utseendet eller verdien som driver meg mot den.. sjekka Ebay, der kunne du kjøpe èn (buy now) til 1,4 mill :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Sånn ellers, er det vel 5-6 Bider i Norge? Husker å ha sett reportasjer/bilder på en av hver farge (rød, gul, grønn), en grønn med rattgir og sofa (og hemi?), og en cab (rød?). Men noen andre vet sikkert bedre en meg. Den grønne har hemi : http://www.hemicuda.no/superbird.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danilken Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Den grønne har hemi : http://www.hemicuda.no/superbird.php det stemmer ikke helt, for vi har to grønne her i landet, og den andre har "bare 440". Knut's har hemi og er nybygd, Thomas' har 440 og er ... skal vi si det sånn... ingen nybygd perle... Thomas sin 'bird Siter Jeg er jente, hva er din unnskyldning?? Eier: Diverse 60-70 tals Mopars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg