HemiCuda Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 yey..... jeg bestod teori prøven idag (bil) snart oppkjøring.... så er det ut og frese med 240'n :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Hehe, grattis :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by Loppa Hehe, grattis :D takker :D *gleder seg* ;) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda yey..... jeg bestod teori prøven idag (bil) snart oppkjøring.... så er det ut og frese med 240'n :D konge det. Stå på videre med lappen:) Bare 2 måneder til jeg kan begynne å øvelseskjøre:D :D :D Gleder meg noe sinnsykt:) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by Lars konge det. Stå på videre med lappen:) Bare 2 måneder til jeg kan begynne å øvelseskjøre:D :D :D Gleder meg noe sinnsykt:) takker.... Øvelses kjøring er egentlig litt kjipt.... kan ikke gi gass.... :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda takker.... Øvelses kjøring er egentlig litt kjipt.... kan ikke gi gass.... :D Åjoda, det er du som sitter med pedalene under beina, er det ikke?? :D Var gøy å øvelseskjøre med mor.. Hun satt alltid å fixa håret eller noe så litt breizing på snøføre var helt greit.. :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by Air 63 Åjoda, det er du som sitter med pedalene under beina, er det ikke?? :D Var gøy å øvelseskjøre med mor.. Hun satt alltid å fixa håret eller noe så litt breizing på snøføre var helt greit.. :) ikke med mine foreldre.... maser heile tida... må kjøre forsiktig gi gass kan du gjøre når du har tatt oppkjøringa... bla bla bla :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda takker.... Øvelses kjøring er egentlig litt kjipt.... kan ikke gi gass.... :D vel med en 96 modell Polo med 1,4 motor og 60 hk motor så er det ikke så mye og gasse med akkurat da:D Men gleder meg vannvittig mye.:) Kan ikke tiden begynne å gå fortere og fortere?:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by Lars vel med en 96 modell Polo med 1,4 motor og 60 hk motor så er det ikke så mye og gasse med akkurat da:D Men gleder meg vannvittig mye.:) Kan ikke tiden begynne å gå fortere og fortere?:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Har fått mors 1.1l 62 hk opp i 140 med L i bakruta jeg! Er viljen det står på, ikke motoren! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Det er bra du er ivrig etter å få lappen. ;) Gratulerer .=) Første forsøk? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by RaCk Det er bra du er ivrig etter å få lappen. ;) Gratulerer .=) Første forsøk? 4 forsøk :rolleyes: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Jeg tok lappen i november eller no, klarte teorien på 1 forsøk med 31 feil... Var letta da ass... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 yodude thumpsup grættis så mye, bare å bestå oppkjøringa nå da... Lykke til!!!:D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Grattis:) Er lenge til jeg får lappen heller. Og den dagen jeg får det, burde alle dere andre selge bilene og holde dere hjemme. Da er ikke gatene lenger trygge;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 ant feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg