Gå til innhold

Bestod....

Ranger emnet

HemiCuda

Anbefalte innlegg

Originally posted by Air 63

Jeg tok lappen i november eller no, klarte teorien på 1 forsøk med 31 feil... Var letta da ass...

hehe ... hadde første forsøk og 34 feil.. satt å så på at sensor'n retta... ble lettere nervøs etterhvert som feilene kom (hadde mange på starten og få på slutten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by vwgolf2

grættis..240n lengter vel etter veien nå? :) hehe

litt under 4mnd til jeg har oppkjøring da :( har begynt på kjøretimer selv..har hatt 3 skal ha 4...

tror for min egen del at teori prøva blir "værst" hehe... du får oppdatere oss på åssen oppkjøringa gikk da :)

det skal jeg.... får ha lykke til med oppkjøringa om 4mnd da :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

NEI!

Her er det bare å kjøre rundt i 45->90 minutter ... med en parkering. Så lenge du ikke kræsjer bilen eller nesten kræsjer bilen så står du... :D :D :D :D

SÅ lett er det.

Jeg hadde ikke parkering... Merkelig synes jeg...

Da vi satt oss i bilen kunne jeg velge om vi skulle sitte å prate, ha radio på eller bare at han fortalte hvor jeg skulle kjøre. Valgte det siste... -IKKE LURT !!!! Det var såååå stille! Grusomt!! Da var jeg nervøs assa...

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi satt oss i bilen kunne jeg velge om vi skulle sitte å prate, ha radio på eller bare at han fortalte hvor jeg skulle kjøre. Valgte det siste... -IKKE LURT !!!! Det var såååå stille! Grusomt!! Da var jeg nervøs assa...

takker.... da vet jeg det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa at det var akkurat det samme for meg ... da var det stille en stund ... så tror jeg sensor'n begynte å kjede seg, eller så merka'n at jeg gjorde det ...

Hadde foressten genial parkering da... "så skal du kjøre bort dit og parkere slik du ville parkert bilen hvis du skulle gå inn der og handle". Det er seriøst ENESTE gangen jeg ikke har sett det har vært fullt der. Når jeg kom sto det 1 bil på begge sider av veien. Da var det bare å parkere helt borterst så jeg ikke parkerte dumt for neste mann som kom og slik at jeg bare kunne kjøre rett ut igjen.

Må bare si at jeg hadde digg vær å ha oppkjøring i... tidlig på en mandag, hvor hele søndag og natta hadde bestått av 100% underkjølt regn og vi kjørte på så øde bygdeveier som jeg ikke trodde fantes ... Var glatt som FAAAAAAAAAAEEEEEN!!!! Lurer på hva sensor'n hadde sagt hvis jeg hadde begynt å brekke og herje ..... sannsynligvis hadde vel bilen bare sagt "krasle,krasle" og ødelagt all morro'a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Å ja, den er fæl. Sensoren er nådeløs. Begår du den aller minste feil får du ikke kjøre opp igjen på flere år.

lol lol lol .... hehe sikkert :D

derfor alle idiotene har lappen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nilsgeorg2002

bare husk å ikke ha nåla over 30 i 30 sona!!!!! Jeg kjørte vell i 33-35 km og besto ikke:(

Men sånn gjører jeg ikke nå mer!

pleier ikke og ligge over 30....

30 - 60 km\t er det viktig og holde grensa.... selv om en ikke holder på med oppkøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider