eirikoo Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Loppa Kûn inndratt en gang i 3 uker for å kjøre på rødt lys ;) Que? Hvordan går det an? Kjørte du i 200 i fylla på rødt eller? :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by HemiCuda er den no vanskelig da???? Det trenger ikke å være vanskelig, men får å gi ett tips, så er det å bli kjent med sensor, og prate mest mulig om noe som sensorer liker og prate om, f.eks. trafikk, biler, motor osv(likte min sensor:D ), og da flyr tiden, og plutselig har du lappen:) Det var helt stille i bilen på mitt første forsøk på oppkjøringen, og med en sur sensor, og jeg forsto fort at jeg ikke kom til å stå, ettersom han aldri sa noe annen en høyre, venstre eller parker. Men andre gangen hadde jeg en lettlivet og hyggelig sensor, så jeg klarte faktisk å få sensoren til å glemme kjøreruta, så jeg kjørte i 30 min på landeveien, og når vi kom inn til byen var det bare og kjøre i 15 min, ta en rask parkering, og kjøre tilbake til stasjonen, hvor jeg tidlig fikk vite at jeg hadde kjørt meget bra, og at jeg hadde bestått. Lykke til i så fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Ivar Siden du strøk tre ganger på teoriprøven bør du nok bekymre deg litt.. :rolleyes: tror ikke oppkjøringa blir no problem.... teoriprøvene der prøvde de jo og lure meg (og fikk det til 3 ganger :D ) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Nå er det bare en måned igjen til jeg skal kjøre opp. Gleder meg noe sinnssykt. Ser frem til den dagen jeg går ut fra trafikkstasjonen med en lapp det står jeg kan kjøre bil på :) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by PorscheFreak Nå er det bare en måned igjen til jeg skal kjøre opp. Gleder meg noe sinnssykt. Ser frem til den dagen jeg går ut fra trafikkstasjonen med en lapp det står jeg kan kjøre bil på :) Den første lappen er jo bare et stort stygt papir som det står midlertidig kjøretillatelse. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by CrZy_T Den første lappen er jo bare et stort stygt papir som det står midlertidig kjøretillatelse. er ikke selve lappen som er viktig... men det og ha lov til og kjøre bil :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by CrZy_T Den første lappen er jo bare et stort stygt papir som det står midlertidig kjøretillatelse. Jeg vet det, og det er hovedsaklig den jeg gleder meg til å få. Fordi da får jeg lappen, kortet kan jeg få senere :) Hehe. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Hondaen Tvilsomt. Det er obligatorisk med minimum 5 timer i trafikk, 3 timer glattkjøring og 1.5 time mørkekjøring fra godkjent kjøreskole over et tidsrom på 1 år. Fått lappen på postordre eller ? :D Jeg hadde bare 2 timer på veien totalt + glatt, mørk og forbikjøring.. Etter første kjøretime bestillte lærern glattkjøring... :D Jeg stussa litt på det, men det var jo jeg som måtte betale så jeg holdt kjeft... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Føyer meg inn i rekken med gratulasjoner Hemi, håper du fikser oppkjøringa på 1. forsøk...lykke til :) Btw dama tok også teorien i går, røyk med en fattig feil gitt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Ticket2Fly Føyer meg inn i rekken med gratulasjoner Hemi, håper du fikser oppkjøringa på 1. forsøk...lykke til :) Btw dama tok også teorien i går, røyk med en fattig feil gitt :( jeg røyk på de 3 første prøvene :rolleyes: me mellom 2-5 feil for mye :( Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by eirikoo Que? Hvordan går det an? Kjørte du i 200 i fylla på rødt eller? :D Lang historie,kort fortalt: vi kjørte 78 poloer gjennom Tønsberg, kew|ar og jeg laget blokade for annen trafikk så alle skulle kjøre samlet gjennom et kryss, møkka-politiet så litt av dette, "tok av" og inndro lappen på stedet:eek: Etter 3 uker fikk jeg den tilbake sammen med et forelegg på 3000,- for kjøring på rødt, som jeg ikke vedtok. Det ble rettsak og retten gav meg medhold ;) Loppa vs Snuten 1 - 0 :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Loppa Lang historie,kort fortalt: vi kjørte 78 poloer gjennom Tønsberg, kew|ar og jeg laget blokade for annen trafikk så alle skulle kjøre samlet gjennom et kryss, møkka-politiet så litt av dette, "tok av" og inndro lappen på stedet:eek: Etter 3 uker fikk jeg den tilbake sammen med et forelegg på 3000,- for kjøring på rødt, som jeg ikke vedtok. Det ble rettsak og retten gav meg medhold ;) Loppa vs Snuten 1 - 0 :D onkelen min fikk inndratt førerkortet fordi purken syntest det hørtest ut som om han akselererte raskt..... Hvor RASKT kan en akselerere med en VW 1500??? han fikk den raskt tilbake :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Hondaen Tvilsomt. Det er obligatorisk med minimum 5 timer i trafikk, 3 timer glattkjøring og 1.5 time mørkekjøring fra godkjent kjøreskole over et tidsrom på 1 år. Fått lappen på postordre eller ? :D neppe, jeg hadde to kjøretimer og det obligatoriske. sto på 1. teoriprøven og 1. oppkjøring. går glatt det :) tok akkurat 1 måned og 1 uke mellom første kjøretime og oppkjøring :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by CrZy_T hehe ... hadde første forsøk og 34 feil.. satt å så på at sensor'n retta... ble lettere nervøs etterhvert som feilene kom (hadde mange på starten og få på slutten) hehe, da var det bedre for oss som tok teorien på data, fikk opp resultatet med en gang der ;) slapp å vente på retting av sensor ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Jeg hadde 2 enkle kjøretimer, Langkjøring til sverige for å kjøpe røyk, mørkekjøring, og glattkjøring!! klarte teorien med glans... Oppkjøringa var INGEN feil!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg