Almeraturbo Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hva skjer med Almeraene i vinter. Lenge siden det er skreve no nytt her. Har alle gått i hi for vinteren? doh For min del er det lite som skjer. Har byttet lyspære og har ei bunnpanne liggende i garasjen som maser om å bli montert. Skal også få skrud av fronten og fikset den opp litt før våren kommer. Trenger et strøk lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Ja, en stund siden noen har skrevet noe her. Må vell være noen her som ikke har gått i "hi"? ;) Monterte øyelokk og hvite sideblinlys på almeran min for et par uker siden. Hva skjer med Almeraene i vinter. Lenge siden det er skreve no nytt her.Har alle gått i hi for vinteren? doh For min del er det lite som skjer. Har byttet lyspære og har ei bunnpanne liggende i garasjen som maser om å bli montert. Skal også få skrud av fronten og fikset den opp litt før våren kommer. Trenger et strøk lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 har ikke gått i hi :) har gjort noe småtteri med Almera N16'n min iløpet av vinteren.. Bilder kommer.. Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 bare sånn for å informere så kommer jeg til å legge ut bilder av en blå almera n16 med full carzone kit, msi grill/øyelokk, skyline GTR stoler, lambo dører, 17" hvit pulverlakkert kosei felger.. blir vel ferdig snart.. kamerat som er igang:) gled dere:) den blir feit.. i'll be back Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Artig. Legg ut masse bilder da :) Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg