icecold- Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hei! Hadde hørt mye rart om 400-serien, men det ble en 440 på meg likevel. Bilen har faktisk imponert meg med sin driftsikkerhet. Men i dag var det trøbbel. Skulle starte den opp, men så døde den igjen etter 5 sekunder. Da jeg startet den igjen så gikk den bare på 3 sylyndre. Kan dette være et stort problem? Eller er det bare tennpluggen(e) eller tennpluggledningen? Noen som har vært borti dette før? mvh Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Prøv å skift ut fordelerlokket. Det er en stor sannsynlighet for at det er noe der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icecold- Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Var heldigvis bare en tennplugg. Takk for hjelpen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 ja, da er du heldig.. har noe rusk der selv på min 440 1,7i. Der kan man starte opp, og den starter som den skal, men går bare på 3 sylindrer.. da må jeg ta opp plugg 2 fra venstre og tørke den ren og sette på plass.. så er alt iorden... møkk av en tenningstyring på den bilen.. 89 modell forøvrig og har gådd 350 k.. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icecold- Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 350 000 er jo endel...godt å vite at bilen min muligens holder så lenge. Hvor ofte skifter du reg.reim, har ikke skiftet på en stund nå.... ps. arti me flere 440'er fra nordnorge her på forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 registerreima ja.. har egentlig ingen fast km når jeg skifter den.. skifter når jeg føler for det.. og det har funket til nå. Men vurderer sterkt å bytte ut biltema reima til noe annet som jeg stoler mere på. Nå skal det sies at bilen gikk som taxi i tromsø i 1 år, og trillet 100 k bare der. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg