MeSs Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 http://teamfbivideo.free.fr/Videos/Paris%20tuning%20show%202005%20The%20Last%20Drift%20Show.wmv Fant den på GTPlanet.net.. Går ann ;) Go natt! Mvh MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 På vei ned :) Og takk for denne, jeg med mine superskills klarte nemlig og slette hele filmer mappa mi, hvis inkluderte et par gb med fine bilfilmer. Så nå er det bare for meg og trøkke på med alt jeg finner fremover. sombrero Edit: Faen når jeg leste tittelen på posten din igjen nå, så syns jeg først det sto "dritefilm". Bare en liten offtopic Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 På vei ned :) Og takk for denne, jeg med mine superskills klarte nemlig og slette hele filmer mappa mi, hvis inkluderte et par gb med fine bilfilmer. Så nå er det bare for meg og trøkke på med alt jeg finner fremover. sombrero Edit: Faen når jeg leste tittelen på posten din igjen nå, så syns jeg først det sto "dritefilm". Bare en liten offtopic Du kan jo alltids redde en del av det dersom det ikke er overskrevet ;) Last ned disk recovery eller noe slikt. Kan anbefale "Handy Recoverey". Tror jeg lasta den ned fra Tucows ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 tombs up :) Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hei. Er det bare meg, eller var denne filmen noe av det dårligere jeg har sett. Musikk, klipp, etc var bare puke Når noen synes denne er kul, så lurer jeg på om vi har lastet ned samme film? Jeg slettet den rett etter jeg så den, hvertfall. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hei. Er det bare meg, eller var denne filmen noe av det dårligere jeg har sett. Musikk, klipp, etc var bare puke Når noen synes denne er kul, så lurer jeg på om vi har lastet ned samme film? Jeg slettet den rett etter jeg så den, hvertfall. mvh Hehe.. Har ikke sett med lyd jeg ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg