Probe GT Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 hvis man vet hvordan man polerer plast, så fungerer det bedre ;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Mulig det, jeg har erfart at klarlakk funker fett det også ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 jepp, var bare et lite forsøk jeg hadde i mine "yngre" dager.. skal ha nye lykter snart, hvite og røde klarglass:) men back to topic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 17" League felger. Dette blir snart vinterfelgene derimot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 OZ Opera i passe dim... Har bytta bil siden sist, men fortsetter "Mærsje-looket" til glede for enkelte og til forargelse for andre... Bilen: Og litt nærmere av forhjula: Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 håhå, heftig svære! Blir dissa og se på ingiern til helga ell? hadde vært fett;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg