Øyvind Ryeng Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Timeline: Mvh. Øyvind, som drømmer om Work Equip 01 8*13 med 0 offset. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Fine bilder Øyvind!Skulle ønske jeg hadde vært like flink,men bilen skulle ha vært litt mer fotogen... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Sommerfelger: Har ikke bilder av vinterhjula, men det er stygge borbet c-felger i dim 8*16 som står på. Bilen skal forøvrig ALDRI mer se vinter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Tar med deg dekk og felg opp i senga? ja, må nesten det :D neida. ble vel bare løfta opp for bildet's skyld. selv om det ikke ser sånn ut, så var hjulet faktisk nyvaska. spørs om jeg ikke får koste på dem glassblåsing og pulverlakkering, for jeg ble ikke særlig imponert over hvor mye møkk som satt igjen etter et par runder vask i badekaret. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Endlig litt krom her.. sombrero Lexani...er desverre ikke mer enn 18" med 5 150 karats CZ stones (diamant etterligning)....men gelder meg som en unge til å få dem på bilen Hva slags bil? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Tar med deg dekk og felg opp i senga? ja, det sier jeg og, mange som tar bilder av alt oppe i sengen!! neste vi får se e vel en bil som ligger der i deler elle noe!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtract Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 bilde av de nye hjula mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Geir må nok skuffe deg der, de heter ikke Superleggera men OZ NOVA 1 (sitter med katalogen med de felgene i foran meg... gammel oz katalog...) Stemmer at det er OZ Nova ja, akkurat samme felgene som jeg har.. :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ja, det sier jeg og, mange som tar bilder av alt oppe i sengen!! neste vi får se e vel en bil som ligger der i deler elle noe!! Folk må jo bare ta etter kongen.. Jeg får prøve å starte en ny trend da, siden dere ikke liker at det blir tatt bilder av delene i senga :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Endlig litt krom her.. sombrero Lexani...er desverre ikke mer enn 18" med 5 150 karats CZ stones (diamant etterligning)....men gelder meg som en unge til å få dem på bilen Haha, neimen, var det ikke en viss person som driver en viss stylingssjappe som mente at 18" var en pysete størrelse? ;) Hehehe :) If you got 18", you ain't blingin' right =p Må få på 20"s en dag du da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hva slags bil? skal på en bmw 3 serie.... :) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Haha, neimen, var det ikke en viss person som driver en viss stylingssjappe som mente at 18" var en pysete størrelse? ;) Hehehe :) If you got 18", you ain't blingin' right =p Må få på 20"s en dag du da :) Klar over det...hadde veldig lyst på 20" men siden det er til bruksbilen har jeg ikke råd til å bygge om hjulbuer o.s.v...og felgene..hehe.... Vi får heller sette på noe 20" på en av utstillingsbilene.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 19" sommerfelgene: 15" vinterfelgene: Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 iluv2xlr8: Kan jeg spørre om hvor du kjøpte felgene? :cool: Ps: Helt geniale felger :D Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 vinter: og snart skal disse på: da blir det sånn: ca 2 uker til sommerdekkene skal på tenker eg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg