Gå til innhold

B230ET motor deler

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

har fått henta motoren eg kjøpte... 740 TIC B230ET

skulle kansje hatt desse delene.

el-nett på motoren

luftmengde måler

dysegaleri med slanger

hjerne me eller uten chip

gi frå dere en lyd om dere har nåke av dette da? helst ikkje nåken sånn versting pris :P

lurte på en ting til...

den blokka B230ET har stått i ein 740, den blokka har ei skade som vill leke mykje olje ut av motoren. har ei B230F blokk liggandes. når motoren er ferdig so skal den monteres i ein 264 82mod.. va då eg lurte på om blokka er den samme. like sterke osv++ har tenkt å bare bytte om innmaten på motoren.

håper for all del blokka tåler like mykje, ellers so går de ikkje heilt etter planen doh

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått henta motoren eg kjøpte... 740 TIC B230ET

skulle kansje hatt desse delene.

el-nett på motoren

luftmengde måler

dysegaleri med slanger

hjerne me eller uten chip

gi frå dere en lyd om dere har nåke av dette da? helst ikkje nåken sånn versting pris :P

lurte på en ting til...

den blokka B230ET har stått i ein 740, den blokka har ei skade som vill leke mykje olje ut av motoren. har ei B230F blokk liggandes. når motoren er ferdig so skal den monteres i ein 264 82mod.. va då eg lurte på om blokka er den samme. like sterke osv++ har tenkt å bare bytte om innmaten på motoren.

håper for all del blokka tåler like mykje, ellers so går de ikkje heilt etter planen doh

f-blokka har vell fordelern bak på toppen :rolleyes: menne hvis du skal bruke b230et toppen er ikke det noe problem;)

menne ellers tror jeg at det skal gå å flytte over alt på b230f blokka;) menne om den er like sterk vet jeg ikke noe om.. hvilken mod er de motorene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okej..takker for svar.

slik motoren står i dag so har den fordelar bak toppen..men når eg skal ha motoren i en 264 må eg bygge om tenninga til slik 240 har orginalt (på sida av blokka) de er alle rdde klargjort på den blokka eg skal sette over alle delene i.

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider