Gå til innhold

knust vr6

Ranger emnet

Jooey

Anbefalte innlegg

en kompis av meg krasja sin vr6 2,9 i går.. var en meget pen bil intill klokken 15 i går.. *sukk*

krasj1.jpg

hele saken:

flere bilder av den bilen, i hel stand? mener å ha sett den i sortland ettersom jeg har vært i kystvakten i sortland og mye trasking i sentrum, mener å huske den var veldig lik, synd det som har skjedd.... kondolerer!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar blikket opp fra girkula? Det er vel noe av det første man lærer når man tar lappen at man ikke ser ned på spaken når man girer.

samme her...... står det siste farta på kjørecomputeren da? står vel bare gjennomsnittet der?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her...... står det siste farta på kjørecomputeren da? står vel bare gjennomsnittet der?

hehe ja det lurte jeg oxo på.. jeg har hvertfall ikke noe som viser siste fart på min kjørekomp. noe litt merkelig m denne forklaringen hans...

GOLF 2 VR6 :dude:

GOLF G60 1991 batman

-Golf g60 1991 (solgt)

-Corrado g60 1990 (solgt)

-Golf 2 VR6 1993/1990 (solgt)

-Golf g60 1990 (solgt)

-Golf GTI 16v 1986 (solgt)

-Golf GTI 8v 1987 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det lurte jeg oxo på.. jeg har hvertfall ikke noe som viser siste fart på min kjørekomp. noe litt merkelig m denne forklaringen hans...

går fint ann å kjøre i 200, og ha 60km/t i snittfart da :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det gjør det.. det jeg mener er at snitt fart funksjonen ikke har stort å si når en har kræsja! kjørekomputeren viser ikke farten i det han kræsjer... så hvorfor de har tatt med dette er jo merkelig! han kan jo ha kræsja i 120 for alt jeg vet!

GOLF 2 VR6 :dude:

GOLF G60 1991 batman

-Golf g60 1991 (solgt)

-Corrado g60 1990 (solgt)

-Golf 2 VR6 1993/1990 (solgt)

-Golf g60 1990 (solgt)

-Golf GTI 16v 1986 (solgt)

-Golf GTI 8v 1987 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider