Precious Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 - I det jeg girer ned og har 60 km/t, tar jeg blikket opp fra girkula og ser den røde forden i mitt kjørefelt. Jeg prøver da å ta en unnamanøver til venstre, men da har forden kommet tilbake i det feltet den skal være, og da smeller det. 1. Kikke på girkula? hatt lappen lenge? 2. Enten burde ikke dama i den røde bilen hatt lappen lenger fordi hun kom over i feil kjørebane eller så var det en annen grunn til at han havne i venstrefila. Håper det går med alle sammen også måtte den som faktisk har skylda ta på seg skylda. Det blir vel isåfall ord mot ord, hvis de ikke er enige om saken. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg tenkte på det med lyden før jeg leste det. Blir så jævla forbanna når alle gamlinger snur seg og vifter med stokken når man drar på litt, bare pga. effektanlegget. De tror jo faenmeg at du kjører i 200 uansett.. Det med kjørecomputeren var kanskje litt dumt å nevne. Snitt på 85 er ganske høyt, så lenge han ikke har kjørt på motorvei med 90-sone eller mer (over laaaang tid) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 er ikke en syncro.. var en 2.8... men pga litt div motorproblemer kjøpte han en 2.9 fra en syncro, men ikkje driverket... er enda usikkert hva som egentlig skjedde, så skyldspm er vanskelig å svare på... ja, det er den bilen som brukte å kjøre i sortland sentrum.. jeg er fra sortland.. han har fått motoren byttet på møller, å brukt MASSE penger på den bilen, så... de pengene ser han vell neppe mye igjenn av.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Kjedelig at sånt skjer.. MEN.. Purken kommer garantert til å dømme i den gamle dama's favør.. Vraket bilen min ifjor høst og da var purken på høgget etter meg med engang KUN fordi jeg hadde stylet bil og den så styggest ut.. Greit nok, det var min skyld, men allikevel.. Tankegangen til politiet.. Hvordan gikk det med førerkortet til han som kjørte Golf'n ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Skal han selge noe deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 uff.... nok en golf smadret :( Ang det med fart i kollisjonen, så har jeg tidligere sett, at speedometeret har stoppet akkurat i den posisjonen spedometernåla hadde i kollisjonsøyeblikket ? Kanskje det var det han mente i forklaringen sin ? Leit er det i allefall.. Lykke til med skyldspørsmålet, får håpe det går til hans favør da Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 uff.... nok en golf smadret :( Ang det med fart i kollisjonen, så har jeg tidligere sett, at speedometeret har stoppet akkurat i den posisjonen spedometernåla hadde i kollisjonsøyeblikket ? Kanskje det var det han mente i forklaringen sin ? Leit er det i allefall.. Lykke til med skyldspørsmålet, får håpe det går til hans favør da det kan godt hende, har ikke fått prata så mye med han siden det skjedde.. om har mista førerkorte eller ikke vet jeg ikke enda, han har ikke hatt telefon på siden det skjedde.. bilen blir vell mest sansynlig kondemnert, så deler blir det nok vanskelig å få kjøpe.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 herregud hva er bilen verdt da... en golf vr6... wow de finnes det skikkelig få av du. hadde det vært et sjeldent samleobjekt så kunne man sagt at det var så litt synd med bilen osv. det er selvfølgelig mye mer synd med folka inni bilene som nok har pådratt seg litt av hvert av små eller større plager for kanskje resten av livet, med nakkesleng og slik elendighet. naturligvis var det dumt av bilen ble et vrak, men det ser ut til å ha smellt litt det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 blir nesten det samme som og si : Næh, en cosworth som er vraka, whats the big deal?.. _________________________________________ Golf vr6 er toppmoddellen innen golf 3 serien, derfor er det leit at sånne biler skal dø ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 blir nesten det samme som og si : Næh, en cosworth som er vraka, whats the big deal?.. _________________________________________ Golf vr6 er toppmoddellen innen golf 3 serien, derfor er det leit at sånne biler skal dø ! beste jeg har hørt! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg