CarinaII Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Noen som vet hvor man får tak i styling til en CarinaII 1988 mod.. hehe ??? :) Siter - Nissan Primera SRi 1,6 - Toyota CarinaII XL 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 kommer ikke noe styling til denne bilen dessvere angry har en kamerat, og vi har lett som faen etter styling til den men uten hell... som da resulterer i at vi har begynt å mekke litt selv :) har bare tatt grillen til nå... :) også blir det vel universal skjørt, og sveise på noen plater under fangeren, og en catkiller og en del glassfiber ? sombrero har en del bilder av styla carina II er på pcen... :) men gidder ikke uploade til forumet :) meen.. kan sikkert sende dem over msn ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarinaII Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jepp hadde vert kjekt me någen bilder ja. Hvis du gidde kan du senda de t egil_brekke911@hotmail.com. Hadde vert gudd! sombrero Siter - Nissan Primera SRi 1,6 - Toyota CarinaII XL 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Er ikke sikker på om det er riktig carina model, men ta en titt på: http://www.trc-tuning.de/_products/_toyota_lexus/_carina/_ii_t17/_carina_ii_t17.htm Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 jo faen... omg!!! :D nice :D men var litt 80 talsstyling da :P men den var der :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarinaII Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Rått!! sko hatt den fronten asså! :) Siter - Nissan Primera SRi 1,6 - Toyota CarinaII XL 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 på bildet ser det ut som du har en liten vinge bakpå bilen din carinaII ? du har vel ikke noen ekstra deler tilfeldig til bilen ? er på jakt etter framskjermer, venstre framdør (kjøper ny kanal og retter bakskjermen) :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarinaII Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Ja her ei litå vinga. Har kje någen ekstra deler sjøl (alt eg har å tilby e ei orginal girkule heh), men du får prøva et bilopphuggeri. Der finne du sikkert litt. Har vore på den lokale knoxen her å plokka någen smådeler på ein krasja carinaII. Siter - Nissan Primera SRi 1,6 - Toyota CarinaII XL 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 ja må vel det :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarinaII Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hvordan går man frem for å sote orange blinklys-glass ? Siter - Nissan Primera SRi 1,6 - Toyota CarinaII XL 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 du tar dem av... også sprøyte på sånn sotelakk fra biltema/bilxtra eller hvor dem nå har det til baklykter f.eks også sprayer på :) du tenker på de små på siden sant ? hva med å montere 94+ mazda blinklys ? digger dem :) på min ser eg at eg bare må kutte litt større hull for at det skal passe :) dem får du hvite også :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarinaII Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 stemme, dei å de framme. Får prøva meg fram! Siter - Nissan Primera SRi 1,6 - Toyota CarinaII XL 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarinaII Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Dette e då Carinaen min: Rust på dører og i hjulbuen er fjernet, sparklet og lakkert. Vinduene er forresten sotet, må få tatt någen oppdaterte bilder snart. Sånn va fronten, har nå fjerna emblemet slik som carinaen lenger oppe;) Blei mye bedre då. Men må få gjort någe me frontfangaren, an har ein del lakkskader... Harry klistere i vinduet er fjernet:) sorry forige eier hehe. t 12 000 vil eg nå sei meg fornøyd me bilen. blah Siter - Nissan Primera SRi 1,6 - Toyota CarinaII XL 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 absolut :) kjøper sikkert en carina 2 (fikse og selge) i sommer for 5tusen... må skifte nesten hele høgre siden og venstre bakdør... :) fine biler :) kjipt det ikker kommer noe spes styling til dem... ser virkeleg potensialet i dem... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hehe...syns litt synd på dere at dere var helt alene liksom her på forumet for Carina ll...! jaja, Egil du må nok oppdatere de bildene litt ja:) ellers helt bra Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg