Weezel Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Finnes det noen enkle triks som kan dempe den %&%(# knirkinga fra dashbordet hver hver lille vibrasjon i bilen? (Etter hva jeg har forstått, har alle 460'er samme problemet) Siter - 92 Audi S4 2.2T quattro x 92 Audi 80 2.3 quattro x 96 Volvo 460 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epic Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Finnes det noen enkle triks som kan dempe den %&%(# knirkinga fra dashbordet hver hver lille vibrasjon i bilen?(Etter hva jeg har forstått, har alle 460'er samme problemet) Min 460 er fri for knirk... Vet ikke om det er så lett å gjøre noe med det, bare å lokalisere knirkinga er et prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Finnes det noen enkle triks som kan dempe den %&%(# knirkinga fra dashbordet hver hver lille vibrasjon i bilen?(Etter hva jeg har forstått, har alle 460'er samme problemet) Skru opp anlegget?! assman Er bilen senket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weezel Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Skru opp anlegget?! assman Er bilen senket? Hehe ;D Den er ikke senket atm, men det virker som om knirkingen kommer fra gnissing mellom dashbordet og frontruta faktisk. Ellers knirker jo selve hardplasten litt, men det er ikke den jeg er ute etter å bli kvitt :) Siter - 92 Audi S4 2.2T quattro x 92 Audi 80 2.3 quattro x 96 Volvo 460 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg