Gå til innhold

rado

Ranger emnet

leeny

Anbefalte innlegg

ser jo helt grei ut, men at den er så billig og har gått så kort får meg til å skurre.

Ring å hør om dem kan dokumentere sist g-lader ble overhalt, heftelser, rust osv...

Er lader i god stand, null rust og ingen heftelser o.l så får du ett pent eksemplar av en klin orginal corrado til en billig penge ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo helt grei ut, men at den er så billig og har gått så kort får meg til å skurre.

Ring å hør om dem kan dokumentere sist g-lader ble overhalt, heftelser, rust osv...

Er lader i god stand, null rust og ingen heftelser o.l så får du ett pent eksemplar av en klin orginal corrado til en billig penge ;)

Billig??? kjøpte min for 43 000kr ferdig regget og nylig eu-godkjent hos forhandler jeg :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig??? kjøpte min for 43 000kr ferdig regget og nylig eu-godkjent hos forhandler jeg :) :) :)

Vel, nå sjekket jeg i forhold til bilen på autodb jeg da f.eks. Gjør det du å, og se om du finner noen corradoer med samme km stand for samme pris ;)

Hvor lang hadde din gått da ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acoupe: hvordan fungerer det med bov på g60?

Helmax ;) Tenkte kanskje å filme en liten snurt i kveld, legger den ut på tråden om bilen min så da kan du høre åssen det er.

Men tror det er 2 måter å montere dump, den jeg har brukt er kun til lyd, men er en annen måte også hvor den har litt misjon og.

Jeg monterte min med t-stykket på rører fra IC til innsug.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acoupe: hvordan fungerer det med bov på g60?

Ikke i det hele tatt

her er noen svar fra PSD på hvordan det fungerer

-Good for the guy that has got a two dump valves working but can I ask what is the point in it? lot's of waisted money really cos you can just take the boost return pipe off and ther you have it!

-it still may sound good but it will be as usefull as a chocolate fireguard

- I'm sure they sound ok if you like wet farts

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider