leeny Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 noen som kjenner til denne?? http://finn.no/finn/car/object;pdc=1111066593560?finnkode=5134421&sid=1a_p-026o593554&pos=3 Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 ser jo helt grei ut, men at den er så billig og har gått så kort får meg til å skurre. Ring å hør om dem kan dokumentere sist g-lader ble overhalt, heftelser, rust osv... Er lader i god stand, null rust og ingen heftelser o.l så får du ett pent eksemplar av en klin orginal corrado til en billig penge ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 ser jo helt grei ut, men at den er så billig og har gått så kort får meg til å skurre.Ring å hør om dem kan dokumentere sist g-lader ble overhalt, heftelser, rust osv... Er lader i god stand, null rust og ingen heftelser o.l så får du ett pent eksemplar av en klin orginal corrado til en billig penge ;) Billig??? kjøpte min for 43 000kr ferdig regget og nylig eu-godkjent hos forhandler jeg :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Billig??? kjøpte min for 43 000kr ferdig regget og nylig eu-godkjent hos forhandler jeg :) :) :) Vel, nå sjekket jeg i forhold til bilen på autodb jeg da f.eks. Gjør det du å, og se om du finner noen corradoer med samme km stand for samme pris ;) Hvor lang hadde din gått da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 acoupe: hvordan fungerer det med bov på g60? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 acoupe: hvordan fungerer det med bov på g60? Helmax ;) Tenkte kanskje å filme en liten snurt i kveld, legger den ut på tråden om bilen min så da kan du høre åssen det er. Men tror det er 2 måter å montere dump, den jeg har brukt er kun til lyd, men er en annen måte også hvor den har litt misjon og. Jeg monterte min med t-stykket på rører fra IC til innsug. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Vel, nå sjekket jeg i forhold til bilen på autodb jeg da f.eks. Gjør det du å, og se om du finner noen corradoer med samme km stand for samme pris ;)Hvor lang hadde din gått da ? 196 hadde den gått da....men så fikk jeg jo tilstandsrapport og garanti da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 acoupe: hvordan fungerer det med bov på g60? Ikke i det hele tatt her er noen svar fra PSD på hvordan det fungerer -Good for the guy that has got a two dump valves working but can I ask what is the point in it? lot's of waisted money really cos you can just take the boost return pipe off and ther you have it! -it still may sound good but it will be as usefull as a chocolate fireguard - I'm sure they sound ok if you like wet farts Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 velvel....lik da lyden på dumpen min jeg men :D hehe.... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg