kleiven Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg har kjøpt meg en oljetrykkmåler til min 325 E30, har å fått tak i overgang, men hvordan får jeg montert denna giveren? Den får ikke plass, tar borti blokka. Noen som kan hjelpe? Mvh Vegar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Få tak i en vinkel overgang? Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg har kjøpt meg en oljetrykkmåler til min 325 E30, har å fått tak i overgang, men hvordan får jeg montert denna giveren? Den får ikke plass, tar borti blokka. Noen som kan hjelpe? Mvh Vegar Gidd du ta noen bilder av monteringen? Og legge det ut her. Skal ha det samme, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal montere det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg