boXer Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Noen som kunne tenke seg 'originalt' soltak til 323 BG? Passer vel mye annet også, er jo sånn ettermontert opplegg. Har detta på GTR'n og har planer om å bytte hele takplata for å slippe den ekstra vekten (20-25kg?) og mulige rustproblemer fra dreneringen. Noen som drømmer om elektrisk soltak nærmere sommeren? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hadde vært kos, men fysj.. redd for å fucke opp hele monteringa og ende opp med høl i taket :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Har faktisk soltak allerede, men ble litt interresert i ideen med å fjerne det... er rust i ene hjørnet på soltaket allerede, som skal fjernes før sommern har vart alt for lenge... så skal den forhåpentligis i lakkboksen... Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Noen som kunne tenke seg 'originalt' soltak til 323 BG? Passer vel mye annet også, er jo sånn ettermontert opplegg.Har detta på GTR'n og har planer om å bytte hele takplata for å slippe den ekstra vekten (20-25kg?) og mulige rustproblemer fra dreneringen. Noen som drømmer om elektrisk soltak nærmere sommeren? :D Prisantydning? Redd for at montering av noe slikt kan koste mer enn det smaker. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Nja... Få finne ut hva takplate koster først :D 2.000kr kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Du er gal mann.... Skal du ta bort den takluka? Vet du hvor mye jeg betalte for å få satt den inn?? Kosta meg 12k Den takluka der er dødsfet. Man får ikke GTR med glassluke tror jeg, også er det one-touch åpne/lukke... døds grom! :) Ikke ødelegg bilen med å ta den bort hehehe... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Du er gal mann.... Skal du ta bort den takluka? Vet du hvor mye jeg betalte for å få satt den inn?? Kosta meg 12kDen takluka der er dødsfet. Man får ikke GTR med glassluke tror jeg, også er det one-touch åpne/lukke... døds grom! :) Ikke ødelegg bilen med å ta den bort hehehe... ;) Er nå glasstakluke på min, men vet ikke om det er orginalt! Men har ikke one-touch åpning og lukking :( Grrr.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Du er gal mann.... Skal du ta bort den takluka? Vet du hvor mye jeg betalte for å få satt den inn?? Kosta meg 12kDen takluka der er dødsfet. Man får ikke GTR med glassluke tror jeg, også er det one-touch åpne/lukke... døds grom! :) Ikke ødelegg bilen med å ta den bort hehehe... ;) Aaaaaaaah nå gjør du det vanskelig for meg! :D :D Vi får se hvor mye jeg nyter av den når den tid kommer. Nå skal jeg gå å fortsette å ødelegge felgene dine. De lakkeres nå matt-svart sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg