Gå til innhold

Soltak BG

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenke seg 'originalt' soltak til 323 BG? Passer vel mye annet også, er jo sånn ettermontert opplegg.

Har detta på GTR'n og har planer om å bytte hele takplata for å slippe den ekstra vekten (20-25kg?) og mulige rustproblemer fra dreneringen.

 

Noen som drømmer om elektrisk soltak nærmere sommeren? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk soltak allerede, men ble litt interresert i ideen med å fjerne det... er rust i ene hjørnet på soltaket allerede, som skal fjernes før sommern har vart alt for lenge... så skal den forhåpentligis i lakkboksen...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Noen som kunne tenke seg 'originalt' soltak til 323 BG? Passer vel mye annet også, er jo sånn ettermontert opplegg.

Har detta på GTR'n og har planer om å bytte hele takplata for å slippe den ekstra vekten (20-25kg?) og mulige rustproblemer fra dreneringen.

 

Noen som drømmer om elektrisk soltak nærmere sommeren? :D

 

Prisantydning? Redd for at montering av noe slikt kan koste mer enn det smaker. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gal mann.... Skal du ta bort den takluka? Vet du hvor mye jeg betalte for å få satt den inn?? Kosta meg 12k

Den takluka der er dødsfet. Man får ikke GTR med glassluke tror jeg, også er det one-touch åpne/lukke... døds grom! :)

 

Ikke ødelegg bilen med å ta den bort hehehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gal mann.... Skal du ta bort den takluka? Vet du hvor mye jeg betalte for å få satt den inn?? Kosta meg 12k

Den takluka der er dødsfet. Man får ikke GTR med glassluke tror jeg, også er det one-touch åpne/lukke... døds grom! :)

 

Ikke ødelegg bilen med å ta den bort hehehe... ;)

 

Er nå glasstakluke på min, men vet ikke om det er orginalt! Men har ikke one-touch åpning og lukking :( Grrr....

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Du er gal mann.... Skal du ta bort den takluka? Vet du hvor mye jeg betalte for å få satt den inn?? Kosta meg 12k

Den takluka der er dødsfet. Man får ikke GTR med glassluke tror jeg, også er det one-touch åpne/lukke... døds grom! :)

 

Ikke ødelegg bilen med å ta den bort hehehe... ;)

 

Aaaaaaaah nå gjør du det vanskelig for meg! :D :D

Vi får se hvor mye jeg nyter av den når den tid kommer.

 

Nå skal jeg gå å fortsette å ødelegge felgene dine. De lakkeres nå matt-svart sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår