Roberto Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Er det lov å bygge sidepipes egentlig`? Jeg tenkte jeg skulle ha en litt artig eksosvariant på 240en, men gidd ikke gjøre bilen ENDA mer ulovlig enn den allerede er! Så er det lov å mekke sidepipes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 får nå håpe at det er lov... har tenkt og ha meg et prosjekt seinere.... kjøpe meg enda en 240 og stappe inn en V8.... da er det tøft med sidepipes :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Hehe:) Ja, V8 hadde vel gjort seg.. Jeg skal bare ta et rør med litt bøy på ut fra det "dobble" røret fra manifolden, så skru en potte fast like foran dekket og passe til et rør som treffer den. Mer lyd, uten å stresse med å gå over bakakslingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by Robert Hehe:) Ja, V8 hadde vel gjort seg.. Jeg skal bare ta et rør med litt bøy på ut fra det "dobble" røret fra manifolden, så skru en potte fast like foran dekket og passe til et rør som treffer den. Mer lyd, uten å stresse med å gå over bakakslingen. mer lyd er viktig.... bilen høres raskere ut :D kan tenke meg det blir litt stress og legge det over bakakslingen... har fortsatt det originale eksos annlegget på 240'n Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Jeg har eksos på èn av minde tre 240er.. DELEBILEN:mad: Rasarbilen har jeg rør til (skal bygge i morgen, går OVER akslingen), veibilen sitt.. Vel... Det kjørte jeg over:D:D:D Må vel bygge der og tenker jeg.. Gidd ikke kjøre med originalt, det er så drepenes kjedelig!!! Pleier å kjøre uten den bakerste biten, da har jeg lyd og litt mer guff. Men som sagt, det er history nå, ligger i bagasjerommet tilfelle jeg blir stoppet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Mener at det ikke er lov med sidepipes hvis det er en 4d. Er ikke sikker, men mener å huske det. V8 i 240 er KUUULT!!! :D Har vurdert å bygge noe sånnt en gang j og. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by Air 63 Mener at det ikke er lov med sidepipes hvis det er en 4d. Er ikke sikker, men mener å huske det. V8 i 240 er KUUULT!!! :D Har vurdert å bygge noe sånnt en gang j og. ' HØÆÆÆÆ?!?!? Er du gal!??!?! Drittland!! Jeg bygger selvom:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Mener at det er ulovlig å ta eksosen ut under dører og vinduer som kan åpnes. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Vel, det er vel ca 10cm uten dør der et sted vel...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Eksosen må gå ut bak bakhjulet.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team2Fast Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 For kort avstand fra vinduer ,får det ikke godkjent Siter you dont go fast without gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Hva med dalbeck golfen??????? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Bauer Hva med dalbeck golfen??????? Det meste er lov når man er lokal folkehelt og har venner på biltilsynet. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Bauer Hva med dalbeck golfen??????? Har den norske skilter kanskje? nei... snakker selvfølgelig om Gnore her...:rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 mener å huske at eksosen skal ut 50 eller 70 cm bak vinduer/dører som kan åpnes. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg