jallis Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 nå begynner jeg å bi jæææævli lei. har prøvd "nesen" alt nå, finner ikke ut noen ting. nye plugger, skjekka pluggledninga, tegna med blyant på pluggen (karbon), skjekka alle ledninger, prøvd å koble ledningene forbi tenningslåsen. INGENTING VIRKER!!!!! noen som har noen andre triks som er verd å prøve? vær kjapp, det er like før jeg tar sats og driter i motorrommet! å skyter huven! Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 da er det sikkert den tennings boksen.(som jeg ikke husker navnet på) Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Sjekk om det pulser inn på coilen. Ser spenningspulser med et enkelt voltmeter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 et vanlig voltmeter er godkjent til 1000 volt. i coilen er det MYE mere.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 et vanlig voltmeter er godkjent til 1000 volt.i coilen er det MYE mere.... INN på coilen skrev han, ikke UT av... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.