arildh Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Nå har jeg fått klaska på 2,5" anlegget fra mazdafun på GT-R'n og jeg sier bare HahahaahhahahahhahahahahaahahahahahahahahhaahHAHHHAAHhAhahhirrhirr Jeg får fåkkings 1.2 bar nå! hahahAHhhaahahAHahahAHAHhahaahAHhahahaAHhah Jeg digger denne bilen... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 lol lol Morro da! :D 323 GT-R er knall :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 haha :D :D :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Forskjellen med og uten 2.5" eksos er jo helt sinnsyk da... eller hva Arild? :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Fader, nå fikk jeg lyst på 323 GT-R ahahahhaha Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Min neste bil? :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Stooor forskjell! Må legge til at det er åpent filter + BOV som ikke lekker i tillegg til eksosen.. Lurer på sånn ca. man får i HK med 1.1 - 1.2bar på denne ? Tenkte å begrense meg til rundt 250 hk i starten Må få kjørt en del på bane før jeg risikerer å ryke noe transfer/girkasse. Det neste nå blir en boostcontroller slik at wastegaten holder stengt inntil ønsket trykk er oppnådd for å få tidligere spoolup. Så det.. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 vet ikke hvor mye hk det er ved 1.2-1.3bar men vil tippe ca 230.. Gleder mæ til og få min på veien igjen.. Håper kassa holder mere enn 1 uke...:rolleyes: men sån er vel livet, rergner med at motren er ferdig i slutten av måneden.. Så da blir det vel liv igjen..:cool: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323 GTR Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by arildh Nå har jeg fått klaska på 2,5" anlegget fra mazdafun på GT-R'n og jeg sier bare HahahaahhahahahhahahahahaahahahahahahahahhaahHAHHHAAHhAhahhirrhirr Jeg får fåkkings 1.2 bar nå! hahahAHhhaahahAHahahAHAHhahaahAHhahahaAHhah Jeg digger denne bilen... Haha...er så enig:D Siter Min mening......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Digger bare GT-R, venter bare boost controlleren til Frank Ove nå, så skal det bli gang i sakene herhapyhappy (men da er vel det neste at girkassa ryker:rolleyes: ) Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsa Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Å fy f! Fikk helt sinnsykt trøkk i LX`en i nedoverbakken fra Skjetten i dag. La inn andre og trodde setet skulle knekke bakover... Helt rått ass... Siter RSA - Skrutrekker og oljefille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by rsa Å fy f! Fikk helt sinnsykt trøkk i LX`en i nedoverbakken fra Skjetten i dag. La inn andre og trodde setet skulle knekke bakover... Helt rått ass... Hehe....det tar av det ja Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Stolten: Hvilken boostcontroller har du ? Jeg skal til å montere en Greddy Profec E-01 nå til helga hvis jeg får tid. Den har masse parametre og leke med + mulighet for å logge eksterne sensorer. Da blir det mere trykk og nytt glis. :D Blir spennende å se hvor raskt det går ann å få opp trykket. De 1.2 bar jeg får nå oppnås kun på høyt turtall pga. boost creep og at wastegaten ikke klarer å ta unna. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by arildh Stolten: Hvilken boostcontroller har du ? Jeg skal til å montere en Greddy Profec E-01 nå til helga hvis jeg får tid. Den har masse parametre og leke med + mulighet for å logge eksterne sensorer. Da blir det mere trykk og nytt glis. :D Blir spennende å se hvor raskt det går ann å få opp trykket. De 1.2 bar jeg får nå oppnås kun på høyt turtall pga. boost creep og at wastegaten ikke klarer å ta unna. Jeg har ikke enda...venter ennå på den fra Frank Ove....Håper jeg får den snart...hvis ikke bilen min blir solgt i nærmeste fremtid.... Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by arildh Stolten: Hvilken boostcontroller har du ? Jeg skal til å montere en Greddy Profec E-01 nå til helga hvis jeg får tid. Den har masse parametre og leke med + mulighet for å logge eksterne sensorer. Da blir det mere trykk og nytt glis. :D Blir spennende å se hvor raskt det går ann å få opp trykket. De 1.2 bar jeg får nå oppnås kun på høyt turtall pga. boost creep og at wastegaten ikke klarer å ta unna. Du kan bore opp wastegaten for å få et mer stabilt trykk i følge gutta på GT-R Yahoo-listen. Jeg har aldri hatt problemer med boost creep, så jeg har ikke brydd meg om å undersøke det nærmere. Jeg tror kanskje det er vanskelig å få trykket så mye tidligere, samme hva du gjør med wastegate og styringen av den. Jeg tror rett og slett ikke 1.8-literen i GT-R`en produserer nok eksostrykk til å få fart på turboen så veldig mye tidligere. Man kan såklart fjerne alle "flaskehalser", som f.eks de originale rørene i motorrommet og intercooleren, som er veldig restriktive.Jeg har gjort dette, og det hjalp en del. Ny downpipe og manifold hjelper sikkert også litt, men da begynner man å snakke om litt $$$$ Jeg har også Profec E-01. Man må vel ha GReddy E-Manage for å få koblet til eksterne sensorer som f.eks turtall og throttle position? Bruksanvisningen er jo på Japansk, men ut i fra det jeg har lest må man det. Uansett har den mange fete funksjoner, jeg gleder meg til jeg får montert den i Galanten... :D PS Jeg er ingen ekspert, så dette er kun mine tanker og erfaringer. Jeg har tatt feil før, og det vil nok skje igjen :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.