arildh Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Neida, du trenger ikke e-manage for å få ut det, men noe ekstra ledninger ( External Input Harness )som kan bestilles fra Gredddy/Thrust. Med E-manage får du selvsagt mer ut, men det blir dyrt hvis du ikke har behov for å tune fuel og VTEC som den er mest brukt til. Hvis du i tillegg har noe Greddy Warning meter fra før kan du koble til disse også. Jeg har manualen på Engelsk da jeg bestilte controlleren fra USA. Kan vel bli vanskelig å få konfigurert og installert den uten engelsk manual ? Står mye snacs i den bla. calibrering av sensorer som tilkobles og mye rundt Auto boost mode ++ Ellers er det jo kult at programmet/applikasjonen for boostcontrolleren ligger på SD-kortet. Skal vel ikke se bort i fra at det kommer nye versjoner. Nerds unite... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by arildh Neida, du trenger ikke e-manage for å få ut det, men noe ekstra ledninger ( External Input Harness )som kan bestilles fra Gredddy/Thrust. Med E-manage får du selvsagt mer ut, men det blir dyrt hvis du ikke har behov for å tune fuel og VTEC som den er mest brukt til. Hvis du i tillegg har noe Greddy Warning meter fra før kan du koble til disse også. Jeg har manualen på Engelsk da jeg bestilte controlleren fra USA. Kan vel bli vanskelig å få konfigurert og installert den uten engelsk manual ? Står mye snacs i den bla. calibrering av sensorer som tilkobles og mye rundt Auto boost mode ++ Ellers er det jo kult at programmet/applikasjonen for boostcontrolleren ligger på SD-kortet. Skal vel ikke se bort i fra at det kommer nye versjoner. Nerds unite... Takk, du gjorde akkurat dagen min mye bedre :) Jeg får bestille dette ledningsnettet selv, så blir alt bare fryd og gammen. Dette må være verdens feteste boostkontroller :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 På greddy.com står følgende å lese: The data display can view 3 different data channels simultaneously; like Boost, RPM, or any other channel inputted by the emanage. The data can be logged up for 3hours on a SD card while also giving warning set points, and peak & hold values. (Some features require optional harness to be access) Jeg tolker dette til at man faktisk må ha E-manage for å bruke disse funksjonene, men det er litt diffust forklart. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Neida. Jeg koblet til strøm på saken her en kveld og "surfet" litt rundt på menyene. Du velger selv hvilke parametre du skal logge. Du har da en drøss for E-manage som man kan velge men også de analoge kanalene (1 -3) . Står vel forklart i manualen du ikke har også. Jeg kan ta med manualen i morgen og lage en kopi til deg. Send meg en PM med adresse så smekker jeg det i posten så raskt jeg får tid. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by arildh Neida. Jeg koblet til strøm på saken her en kveld og "surfet" litt rundt på menyene. Du velger selv hvilke parametre du skal logge. Du har da en drøss for E-manage som man kan velge men også de analoge kanalene (1 -3) . Står vel forklart i manualen du ikke har også. Jeg kan ta med manualen i morgen og lage en kopi til deg. Send meg en PM med adresse så smekker jeg det i posten så raskt jeg får tid. Tusen tusen takk for tilbudet, men Marius på Crazy Tuning fant den på nett for noen minutter siden. Det ser ut som om du har rett alikevel. Jeg bøyer meg i støvet :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 url ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 URL ! ;) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg