volvokim Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Står helt i begynnelsen av 2A i haynes ;) Så på det seinest for 30 min siden! Hehe..Skru den av i samme rekkefølge som man skal stramme den, så er det mindre sjanse for at noe blir skeivt :) står det ikke skru av i motsatt rekkefølge da? husker ikke helt men tror det Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hehe.. Beklager isåfall! ;) Dreit i hvordan jeg skrudde av, ettersom jeg hadde plana topp uansett! Så var bare interessert i rekkefølgen for montering, og gæmbla på at det "gikk fint" å skru opp i samme rekkefølge ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X8IX8740TIC Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 senk kompresjonsforholdet i 398 toppen din, ved å frese ut i forbrenningromma og fres så du får bedre fløde.. port utblåsninga og innsug og poler innsuget i toppen din.. senk kompen til 6-7 vel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 senk kompresjonsforholdet i 398 toppen din, ved å frese ut i forbrenningromma og fres så du får bedre fløde.. port utblåsninga og innsug og poler innsuget i toppen din.. senk kompen til 6-7 vel.. Hørtes ut som en god resept på en motor som er helt ubrukelig før turboen begynner å virke... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg