Gå til innhold

Min VW Golf 2,0 GTi 93'

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

Får vel kanskje lage meg en liten tråd om min bil, mine planer og det som har blitt gjort og som skal gjøres :)

Bilen ble hentet 15. Oktober 2004, min første bil. Ganske fornøyd med den da jeg kjøpte:)

Slik såg bilen ut før jeg kjøpte den:

minbilp.jpgminbil1p.jpgminbil12p.jpg

Men når jeg kjøpte den såg den slik ut:

mminp.jpg

Driver å lager hjemmeside der alt jeg gjør blir skrevet :)

Har begynt med bilstereo delen nå, her er en liten smakebit:)

bf-01.jpg

Hatthylla er nesten ferdig nå og er noen småting som mangler i bagasjerommet som trekk og noen dioder og stach. Blir bra:)

Holdte på lenge i dag og ble utrolig sint når jeg skulle teste subben, forsterkeren er ødelagt.. ARR! så jeg gadd ikke mere i dag:)

Får se i morgen:)

Bilen er orginal i høgda no, skal senkes 60/40 med H&R fjører og dempere på lørdag, bilder og informasjon kommer :)

bf-02.jpg

Hjemmesiden skal jeg skrive adressen til så fort jeg blir ferdig med den :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da var den hatthylla ødelagt :( kattene har kloret sund trekket og det ser ikke pent ut akuratt no. skal se om jeg får fikset det i dag, kanskje jeg får det til.

Poster et bilde av hatthylla rett etter jeg ble ferdi å trekke den.

bf-03.jpg

Er noen småting som mangler ennå, vw bokstavene og rundingen i rundt skal gjøres slik at de blir i mørk grå farge så det blir litt mer synlig. men ble meget fornøyd slik den er nå bare at det ikke vises så godt, skal få gjort noe med det.

Noen tips til å forbedre noe? lys osv? hmm.,.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos glassmestern nå for noen dager siden og skaffet meg plexiglas som jeg skal bruke til noe, vet ikke helt va ennå men d skal selvfølgerli bli med grønt lys ;)

Fikk fiksa hatthylla, ble bra igjen. har noen småe ideer ennå med å forbedre men får vente på lønning :)

Er kun en ting som stoppet meg med å fortsette å bygge er at ikke anlegget fungerer, blir bare ulyder i subben, det er ikke forsterkern sin feil har prøvd med andre forsterkere også en annen sub. jaja, skal gå over alle kabler i morgen etter montering av senkesett :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er senkesettet montert ;)

Startet kl 13.30 idag å ble ferdi 18.30, ikke så gale det :)

Har ikke sege seg helt på plass ennå, blir vel snart, men ble mye bedre nå også :)

bf-04.jpg

Monterte også på BadLook list, skal ta bilder i morgen av hvordan den ble ;) Akuratt nå skal jeg ut å kjøre "GoCart" ;)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene? klarte du det alene? hmm, måtte være 2sammen her ja for å få ut de godt fastsittende orginaldemperne. men men, ble jo bra. gleder meg til den siger helt ned til rett høyde ;)

Eneste som mangler nå er å få på sommerfelgene, blir vel i løpet av påskeferien får jeg håpe :) spørs på været framover.

Var utrolig digg å kjøre ja, er utrolig arti i svinger ;)

Er litt høg akuratt nå som sagt, men er en liten forskjell som vi måtte ta bilde av når vi snudde bilen (Trang garasje) var ferdig med ene siden der. Har sege ganske mye allerede siden da:)

bf-05.jpg

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fram gikk fint ja, bak var værre. satt et jekk under jeg, rekna med at den bærebrua kom til å dett ned, men etter jeg lirka ut skruen så small den opp, skvatt som bare det. hehe. men gikk jo fint etter det :)

I dag skal jeg sette på nye fester til bak fangeren min og skifte olje på bilen til Castrol TXT 5w/30 fullsyntetisk. DYRT :(

Så blir det polering av sommerfelger å gjøre de klar til de skal på :)

Tok et bilde i går, litt synd at den er så lortått. har sege litt allerede :)

bf-06.jpg

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :)

Trur nok jeg går for angeleyes senere, men økonomien går ikke så langt nå. ble mye utgifter nå denne mnden.

Ble 60/40 senk, men var jo helt nytt settet så tar litt tid før den siger seg helt ned igjen. Lurer på om jeg skal ha på sommerfelgene i morgen. Får se om jeg får tid:)

Anlegg byggingen ble utsatt pga. defekt pioneer spiller, sendte den inn i dag så får den ikke igjen før om 2 uker ca. Så får ikke stilt forsterkerne og resten av anlegget. Og jeg må kjøre 10 mil for å få tak i trekk til å trekke om bagasjerommet, så jeg får vente til senere :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider