Gå til innhold

Min VW Golf 2,0 GTi 93'

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

Hadde på sommerfelgene i dag, var så varmt å fin når jeg sto opp i dag, 15 grader i skyggen :) Lakkerte juksepinnen til "senterkoppen" i dag til bilens farge, var røde før. ble bedre:)

Litt synd at jeg ikke har fått tak i en ny front ennå, kjipt at den er sprukket. Skal se om jeg får skaffet meg snart:)

Her er noen bilder jeg tok tidligere i dag:

bf-07.jpg

bf-08.jpg

bf-09.jpg

bf-10.jpg

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp, håpe det blir som forventet. Snakket med en fyr i går som senket 60/40 på golf 3 tidligere i dag, han ble skuffet rett etter han satt det på. Ble ikke så mye lavere. men etter 2 uker ca så var det utrolig stor forandring :)

Ja, det må jo få sette seg litt og det tar som regel lengst tid foran :) Men jeg synes 60 ble for høyt foran egentlig :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jo få sette seg litt og det tar som regel lengst tid foran :) Men jeg synes 60 ble for høyt foran egentlig :)

høyt!?!?! uhhmmwhat? je har 35 rundtom.. jeg går nedi alt! hehe

el gjorde når leppa levde :( mulig for mjuk senk bare. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyt!?!?! uhhmmwhat? je har 35 rundtom.. jeg går nedi alt! hehe

el gjorde når leppa levde :( mulig for mjuk senk bare. hehe

Jeg har 60 foran og synes enda det er god klaring foran:) Under er vel en annen sak da men, er det litt forhøyninger i midten av kjørebana skal det ikke mye til for at den tar i. Men den ser litt høy ut foran likevel, men får se når jeg får på 16" felga hvordan det blir.

Men så er det rimelig stivt også!

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 60 foran og synes enda det er god klaring foran:) Under er vel en annen sak da men, er det litt forhøyninger i midten av kjørebana skal det ikke mye til for at den tar i. Men den ser litt høy ut foran likevel, men får se når jeg får på 16" felga hvordan det blir.

Men så er det rimelig stivt også!

hehe, har planer om å få den mer ned, tenker på hr sett, men først kjøpe på 17" rims. dyrt nok det. hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med fangeren din da proto :) fått en liiiiten sprekk ja, forrige eieren min hadde klart å sprekke min også. Men med litt glassfiber så ble det bra :) hehe

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice! :D

gleder meg te å få på felgene sjøl! :D :D :D

har slitte dekk da. :( hva kan skje hvis jeg blir stoppa med det?!?

Ska uansett kjøpe nye dekk og felger snart, men uansett.. hehe

mins det var ca 3000per dekk, og at du kanskje må parkere på stedet. oså må du vise bilen etterpå med nye dekk. blir ny gummi på bakdekka mine i morgen :D

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mins det var ca 3000per dekk, og at du kanskje må parkere på stedet. oså må du vise bilen etterpå med nye dekk. blir ny gummi på bakdekka mine i morgen :D

ai ai! sattan! hehe.. da blir det pigger ned til hellerud og metro! hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice! :D

gleder meg te å få på felgene sjøl! :D :D :D

har slitte dekk da. :( hva kan skje hvis jeg blir stoppa med det?!?

Ska uansett kjøpe nye dekk og felger snart, men uansett.. hehe

Skjer ingenting om du blir stoppa, er jo ingenting som heter sommerdekkforbud :)

Kun piggdekkforbud som varer fra første mandag etter 2. påskedag til 31. oktober i Sør norge og 1.mai til 15. oktober i Nord norge.:)

Det er det jeg har lest/hørt ja. Har egentlig ingen aning, sto bare piggdekkforbud i kjøreboka:P

Men her er pruken så sløve uansett så det går nok bra, de har utrolig mange å stoppe her jeg bor hvis de skal ta en aksjon :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ingenting om du blir stoppa, er jo ingenting som heter sommerdekkforbud :)

Kun piggdekkforbud som varer fra første mandag etter 2. påskedag til 31. oktober i Sør norge og 1.mai til 15. oktober i Nord norge.:)

Hvis du har for slitte sommerdekk kan du få bot :) hehe

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med fangeren din da proto :) fått en liiiiten sprekk ja, forrige eieren min hadde klart å sprekke min også. Men med litt glassfiber så ble det bra :) hehe

er ganske kjipt, er ikke bare bare å fikse heller dette, mangler en del plastikk somme plasser. :( får vel tak i ny brukt snart:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg har lest/hørt ja. Har egentlig ingen aning, sto bare piggdekkforbud i kjøreboka:P

Men her er pruken så sløve uansett så det går nok bra, de har utrolig mange å stoppe her jeg bor hvis de skal ta en aksjon :)

han spurte om hva som ville skje om han ble stoppa med slitte dekk, ikke om hva sov ville skje om han ble stoppa med somerdekk

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lånt meg en cd spiller nå så jeg har musikk til jeg får tilbake min, koblet også på forsterkeren og subben.

Bak bakfangeren er det lufting på hver side, altså slik gummilapper som henger foran et luftuttak er det vel kanskje for varmen i bilen. sto bak bilen å skrudde opp volumet, utroli hva de blafrer. Hva skal jeg gjøre med det? Er vel ikke bare bare å fjerne de heller, kommer vel lort osv inn der?

Har ennå ikke skrevet hvilket anlegg jeg har, får vel gjøre det nå.

- Pioneer DEH-P5600MP cd/mp3 spiller.

1077618497949dehp5600mp_detailpage.jpg

- Pioneer i front

- Pioneer 6x9" i hatthylla

- Rockford Fosgate punch power 10" subelement.

- Macrom 4 kanalers forsterker til hatthylleelementene.

- Og en stor forsterker som jeg bruker på subben, husker ikke navnet på den jeg meg, er en 4 kanaler det også. Skal ta bilder senere:) Begynner vel byggeprosjektet igjen så fort jeg får tilbake spilleren min :)

Har ikke koblet opp alt ennå, kun subben på den store forsterkeren så jeg har litt lyd. Kjører frontsettet og hatthyllehøytalerene på cdspilleren som står i no.

På kjøpslista mi så har jeg tenkt å kjøpe ennå et punch power element, større forsterker eller kanskje 2 litt mindre. indash tv med dvd og alt uten navi. Men når det blir er vel en stund til, skal bygge opp bak der slik at det blir plass til alt. Vil bare bygge det fint nå så jeg har litt plass til bagasje også, tar utroli stor plass forsterkeren og subben så jeg har bygget opp gulvet en del så jeg kan ha forsterkere osv i gulvet med plexiglas eller noe over.

Det jeg har å bruke penger på nå er ny front og lakkering av diverse deler. Så økonomien er jo ikke så stor som lærling, får ta på meg en del overtid ;)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider