Gå til innhold

Min VW Golf 2,0 GTi 93'

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

En stund siden jeg har oppdatert nå, er heller ikke så mye som har skjedd utenom ny cd spiller og montering av voltmeter..

Før helga så tok jeg turen til Elkjøp for å høre om spilleren er ferdig reparert, men neida... Det hadde gått 3 uker så jeg ble irritert og klarte å lure til meg en ny og dyrere spiller :)

Så nå har jeg en pioneer DEH-P7700MP, ganske fornøyd med den..

1105436390552dehp7700mp_detailpage.jpg

Når jeg var i lillestrøm i helga tok jeg turen til bilxtra, biltema og torshov og handlet inn filt, terminaler og mye annet for å fortsetta anleggbyggingen.. Men det kan ta en stund før jeg fortsetter med det, har mye annet jeg må få gjort med bilen før det..

Monterte voltmeter i går, kan ta bilde av plassering i morgen, er kjekt og ha :)

Nå framover skal jeg bruke alle penga på motor og utseende, for å få gjort den slik jeg vil ha den.. Må skaffe meg en ny orginalfront, noen som har?

Ellers skal jeg skifte ventilløftere, topppakning og mye annet småplukk.

Av utseende skal jeg få helstøpt panser med forlenger, så blir det å ta turen til Lakkerer å få lakkert opp panser, ny grill, ny front.

Ble ikke så fortnøyd med senkinga så jeg må få bestilt meg senkeskåler fram, så jeg får den ned litt mere. Er litt lavere bak enn fram nå, det er ikke fint..

Så det blir litt utgifter fremover nå, men gleder meg:)

min1123.jpg

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag har jeg skrudd en del bil..

Holder på å få sveiset litt frieksos, men ikke lureste og spørre en grunnkurs elev til å gjøre det. Så det ble ikke bra dette..

Så får prøve å nytt igjen i morgen med en som kan dette :) Så blir det bra..

Ellers så skal jeg bestille meg nye ventilløftere og topp pakningssett i løpet av uka. Så jeg får fiksa motor før jeg begynner med fronten osv :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider