challenger Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Er det noen WRC-spillere som kjenner til om highscorelistene og Global Rankinglista ligger tilgjengelig på nett? Og i tilfelle oppdateres kontinuerlig som på Central Station under spilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Og en ting til: jeg bruker trådløst nettverk, men faller ut av og til. Kan det være en port i routeren (med tanke på brannmur) som må åpnes for å få slutt på dette? Eller fungerer det med å åpne porter som at jeg ikke i det hele tatt ville kommet inn hvis det var problemet? I spillinstruksjonen som følger med WRC04 står det ikke oppgitt noe portnummer som må åpnes, mens det overalt på Playstation sine hjelpesider står at nummeret evt. skal følge med det aktuelle spillet. Har noen hatt tilsvarende problem og kan gi meg portnummeret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg