SjefsGriseBuve Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Vet ikke om dette faller under teknikk, så dere får arrestere meg hvis dette skulle blitt lagt under et annet forum.. :) Men jeg har et justerbart senkesett på min vw golf 3 med just senkesett på. Det har vært på bilen i 2,5år ca. Nå begynner demperene og bli dårlige synes jeg. Virker som at jeg bånner dem av og til faktisk.. Blir det bedre hvis jeg senker bilen mer, kan man justere noe på demperen for og få den "bedre" feks? Eller kan jeg rett å slett klage på det? Det kostet 14 lapper. Kristian Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Vet ikke om dette faller under teknikk, så dere får arrestere meg hvis dette skulle blitt lagt under et annet forum.. :) Men jeg har et justerbart senkesett på min vw golf 3 med just senkesett på. Det har vært på bilen i 2,5år ca. Nå begynner demperene og bli dårlige synes jeg. Virker som at jeg bånner dem av og til faktisk.. Blir det bedre hvis jeg senker bilen mer, kan man justere noe på demperen for og få den "bedre" feks? Eller kan jeg rett å slett klage på det? Det kostet 14 lapper. Kristian Er vel noen produsenter som gir mange års garanti så å nevne hva slags sett det er burde ikke være så dumt. Kjørestilen kan vel også ha innvirkning på demperne og.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SjefsGriseBuve Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Oops..! Jeg glemte visst å skrive hvilket merke det er. Jeg husker ikke akkurat nå, men skal kikke i tuv papira imorgen.. Men tror det var noe KW.... eller noe.. :) Kristian Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SjefsGriseBuve Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Ifølge TUV papira mine så er det et KW Automotive GmbH justerbart senkesett. Kristian Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg